اینستاگرام

اینستاگرام بالاخره راه‌حل بهتری برای بازیابی اکانت‌های هک شده ارائه کرد

اینستاگرام از ایجاد صفحه‌ای مستقل برای رسیدگی به درخواست‌های کاربران جهت بازیابی اکانت‌‌های هک شده و موارد مشابه خبر داده است.

اینستاگرام برای کمک به کاربرانی که از مشکلات حساب کاربری از جمله احتمال هک اکانت خود رنج می‌برند، راهکاری جدید را ارائه کرده است. این پلتفرم صفحه جدید instagram.com/hacked را راه‌اندازی کرده که اکنون در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفته است. از این طریق، به‌جای ارتباط با بخش پشتیبانی، درخواست‌های رسیدگی به بازیابی هک اکانت اینستاگرام در یک محل واحد جمع‌آوری می‌شوند و کاربر را به راحتی به‌منبع کمکی مناسب هدایت خواهد کرد.

صفحه جدید اینستاگرام، گزینه‌های متعددی را برای احتمال هک شدن حساب، فراموشی رمز عبور یا اکانتی که با یا بدون اطلاعیه غیرفعال شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. بدین ترتیب، اگر فردی از نام، تصاویر و سایر اطلاعات شخصی شما برای ساخت حساب‌های جعلی استفاده کند، این صفحه به کاربر کمک خواهد کرد.

صفحه گزارش هک اکانت اینستاگرام

هم‌چنین در صورتی‌که نتوانید کدهای ورود را از طریق شماره تماس و آدرس ایمیل دریافت کنید نیز ابزار جدید وارد عمل خواهد شد. هنگامی‌که علت گزارش خود را اعلام کنید، اینستاگرام شما را به صفحه پشتیبانی مربوطه هدایت می‌کند که در آن می‌توانید منابع عیب‌یابی مانند بازیابی رمز عبور حساب کاربری، پیوند بازنشانی رمز عبور، درخواست تغییر آدرس ایمیل پیوند شده و نکات مدیریتی را پیدا کنید.

از جمله ویژگی‌های فعلی بازیابی اکانت ها در اینستاگرام، اقدام از طریق حساب دوستان است. این قابلیت هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و افرادی‌که حساب کاربری خود را از دست داده‌اند، می‌توانند با انتخاب دو نفر از دوستان، از آن طریق هویت خود را تایید کنند. این شرکت هم‌چنین در حال کار بر روی راهکارهای جدید برای جلوگیری از هک اکانت های کاربری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*