مقایسه طراحی شیائومی 13 با آیفون 14 پرو

مقایسه طراحی ظاهری شیائومی 13 با آیفون 14 پرو و گلکسی اس 22

بعضی از بلاگرها، طراحی شیائومی 13 – Xiaomi 13 را با اپل آیفون 14 پرو و سامسونگ گلکسی اس 22 مقایسه می‌کنند. با دیدن این تصاویر، خودتان قضاوت کنید.

طراحی شیائومی 13 در مقایسه با نسل پیشین خود، تغییرات قابل توجهی داشت. در این گوشی، شاهد صفحه نمایش مسطح بدون کناره‌های خمیده هستیم؛ چیزی که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. حالا شباهت ظاهری بیشتری هم به پرچمداران اپل و سامسونگ دارد.

مقایسه طراحی شیائومی 13 با آیفون 14 پرو

صفحه نمایش شیائومی 13 دارای حفره‌ی منفرد مرکزی است. پهنای حاشیه آن از سه طرف،  به 1.61 میلی‌متر می‌رسد و چانه گوشی، 1.81 میلی‌متر است. البته این اختلاف 0.2 میلی‌متری، اصلا به چشم نمی‌آید.

فریم این گوشی، کمی باریک‌تر از آیفون است و اگر از جلو به آن‌ها نگاه کنیم، شیائومی 13 با حاشیه‌های باریک‌تر و نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر، ظاهر دلچسب‌تری دارد.

حفره‌ی روی صفحه نمایش آن هم از آیفون 14 پرو با طراحی داینامیک آیلند، بهتر به‌نظر می‌رسد؛ هر چند که این شاید سلیقه‌ای باشد و نوآوری اپل نیز طرفداران خاص خود را دارد. تفاوت کمان گوشه‌های دو دستگاه هم در این تصاویر، مشخص است.

در پنل عقب اما، نقش سلیقه برجسته‌تر می‌شود. بسیاری از کاربران، لنزهای منفرد آیفون را دوست دارند و خیلی‌ها، برآمدگی یکپارچه دوربین در شیائومی 13 را می‌پسندند.

نکته قابل ذکر درباره پنل عقب، ساخته شدن آن از گلس 2.5D در شیائومی 13 است که هنگام در دست گرفتن گوشی، لطافت بیشتری دارد.

مقایسه طراحی شیائومی 13 با گلکسی S22 سامسونگ

در مقایسه با گلکسی اس 22 هم، حاشیه‌های باریک‌تر شیائومی 13، دست بالا را به آن می‌دهد. همان‌طور که گفتیم، پهنای حاشیه پایینی یا چانه پرچمدار چینی، 1.81 میلی‌متر است؛ در حالی که این رقم در رقیب کره‌ای، به 1.95 میلی‌متر می‌رسد (برای آیفون 14 پرو، 2.15 میلی‌متر است).

این برتری برای شیائومی 13، در حاشیه‌های طرفین و نسبت نمایشگر به بدنه هم صدق می‌کند.

گالری عکس شیائومی 13

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*