سامسونگ

سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 روی ارتباط میان نوآوری و پایداری تمرکز خواهد کرد

مدیر بخش تجربه محصول سامسونگ الکترونیکس گفت این شرکت در نمایشگاه CES 2023 به‌شکل ویژه روی ارتباط میان نوآوری و پایداری تمرکز خواهد کرد.

جونگ‌هی هان، مدیر بخش تجربه محصول سامسونگ الکترونیکس با انتشار یادداشتی به تشریح برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه CES 2023 پرداخت و گفت شرکت سامسونگ در این نمایشگاه به‌شکل ویژه روی ارتباط میان نوآوری و پایداری تمرکز خواهد کرد.

برنامه‌های سامسونگ در نمایشگاه CES 2023

مدیر بخش تجربه محصول سامسونگ با اعلام این که دنیای امروزی بسیار پیچیده بوده و در آن تغییرات نیز با سرعت زیادی رخ می‌دهند، گفت ما در فضای ناشناخته‌ای در حال حرکت هستیم که تمام عناصر آن از فناوری تا بازارها و رفتار مصرف‌کنندگان همواره در حال تغییر بوده و در این میان با چالش‌های متعددی چون همه‌گیری بیماری و اقتصاد نامطمئن نیز مواجه هستیم.

جونگ‌هی هان در ادامه بیان کرد در چنین شرایطی محیط و تجربه در زندگی بشر بیش از پیش اهمیت پیدا کرده و به‌همین دلیل نگرانی ما نیز برای ایجاد آینده‌ای پایدار بیشتر شده است.

وی افزود من معتقدم سامسونگ که به‌عنوان رهبر جهانی بازار لوازم الکترونیکی و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات شناخته می‌شود، این مسئولیت را دارد تا از طریق فناوری‌ها و محصولات نوآورانه‌ی خود یک زنجیره ارزش آگاهانه در مورد محیط زیست ایجاد کند تا تجربیات ارزشمندتر و روشنگرانه‌تری در اختیار تمام مصرف‌کنندگان آن قرار بگیرد.

در همین راستا سامسونگ سعی دارد تا مفهوم نوآوری پایدار را به یک ارزش اساسی و عنصری کلیدی در کسب‌وکار خود تبدیل کند. سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 که در بازه 15 دی تا 18 دی 1401 برگزار می‌شود قصد دارد با تمرکز بر مسئولیت‌ها و چشم‌اندازهای خود برنامه‌ای را با نام «آوردن آرامش به دنیای متصل ما» مطرح کند. در واقع سامسونگ در قالب این برنامه رویکردها و پروژه‌های خود برای ایجاد آینده‌ای پایدار و غنی را به‌اشتراک خواهد گذاشت.

ارائه تجریبات تکامل پیدا کرده SmartThings

سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES 2023 یک تجربه جدید و توسعه پیدا کرده از SmartThings را ارائه دهد که باعث می‌شود اکوسیستم خانه کاربران به‌شکلی منسجم با سیستمی بر پایه راهکارهای امنیتی پیشرفته ادغام شود. همچنین سامسونگ در این نمایشگاه به‌بررسی راهکارهای ساده‌تر و ایمن‌تر برای اتصال دستگاه‌ها و لوازم خانگی و همچین سفارشی‌سازی تجربیات کاربران طبق هوش مصنوعی خواهد پرداخت.

این شرکت کره‌ای برای توسعه تجربه SmartThings با شرکای مختلف خود در این حوزه همکاری‌های گسترده‌ای را شروع کرده و قصد دارد راهکارهای جدیدی برای تجربه‌های بهینه و شخصی‌سازی شده کاربران با توجه به اولویت‌ها و سبک زندگی افراد ایجاد کند.

آینده پایدار در عصری کاملا متصل

این پرسش که فناوری چگونه قادر است مشکلاتی که بشر در زندگی روزمره با آنها روبه‌رو می‌شود را برطرف سازد، به‌عنوان یکی از چالش‌های پیش روی سامسونگ در مسیر ساخت تجربیات بهتر زندگی روزمره محسوب می‌شود. سامسونگ برای این که چنین هدفی را تحقق سازد، سعی دارد راهکارهایی را برای ساخت آینده‌ای پایدار از دل توسعه محصولات پایدار و مجهز به فناوری‌های نوآورانه پیدا کند.

سامسونگ در اواسط شهریورماه راهبردهای زیست محیطی جدیدی را ارائه و تاکید کرد این شرکت از دل فناوری‌های نوآورانه خود نظیر محصولات نیمه‌هادی بسیار کم‌مصرف و راهکارهای کاهنده مصرف انرژی می‌تواند با بحران آب‌وهوا مقابله کند. همچنین سامسونگ قصد دارد تا سال 2050 میلادی به هدف انتشار صفر درصد کربن خالص دست پیدا کند.

توسعه محصولات نوآورانه سازگار با محیط‌زیست و صرفه‌جویی در انرژی از طریق SmartThings به‌عنوان تلاش سامسونگ برای دفاع از ارزش‌های پایدار و آینده‌نگر محسوب می‌شود. همچنین سامسونگ از طریق همکاری و مشارکت با کسب‌وکارهای پایدار و سایر ذی‌نفعان نظیر سازمان‌های بین‌المللی، صنایع و شهروندان به دنبال توسعه و ترویج تلاش‌های زیست محیطی و اجتماعی خود است.

مدیر بخش تجربه محصول سامسونگ در ادامه گفته‌های خود بیان کرد در همین رابطه همراه با شرکت‌های بزرگ جهانی و سازمان‌های غیر دولتی با پیوستن به کمیته راهبری ائتلاف انرژی پاک آسیا سعی داریم عرضه انرژی تجدیدپذیر را به پایگاه‌های اصلی تولید خود در آسیا گسترش دهیم.

همچنین سامسونگ اخیرا به کنسرسیوم اقلیمی تولیدکنندگان نیمه‌هادی‌ها به‌عنوان یکی از اعضای موسس کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد COP27 پیوست تا برنامه‌هایی برای کاهش انتشار کلی گازهای گلخانه‌ای صنعت نیمه‌هادی، ایجاد اکوسیستم‌های منطبق بر محیط زیست با رویکرد کاهش کربن، توسعه فناوری‌های کاهش گازهای گلخانه‌ای و حمایت از استارت‌آپ‌های فناوری سبز را تدوین و اجرا کند.

سفر پایدار سامسونگ

مدیر بخش تجربه محصول سامسونگ تاکید کرد این شرکت در زمان توسعه فناوری‌های جدید برای کاربران خود به‌جای پاسخ به این پرسش که «چه می‌توانیم بکنیم؟» همواره سعی دارد به این پرسش که «چه کاری باید بکنیم؟» پاسخ دهد؛ چرا که فناوری باعث تغییر نحوه ارتباط افراد با جهان و تجربه آنها از پیرامون خواهد شد و همچنین می‌تواند زندگی روزمره را غنی‌تر کرده و نیروی پیشران حرکت به‌سوی آینده‌ای بهتر باشد.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 قصد دارد تصویری از تلاش‌های نوآورانه خود را به کاربران و مصرف‌کنندگان نشان دهد که توانسته از تولید محصولات متمایز و فناوری‌های پیشرفته فراتر برود و سعی دارد محیط پیرامون را با ارتقای سطح زندگی روزمره به‌جایی بهتر برای زندگی تبدیل کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*