جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل

جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با تخفیف ویژه برگزار می‌شود

جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با تخفیف ویژه در راستای ارتقای سواد دیجیتال از ابتدای زمستان 1401 برگزار خواهد شد.

آکادمی ایرانسل بعد از برگزاری جشنواره تابستانی برنامه‌نویسی به زبان پایتون در ادامه تحقق اهداف تعیین شده قصد دارد جشنواره زمستانه را با شروع زمستان 1401 برگزار کند. این جشنواره با تمرکز بر حوزه‌های تحول دیجیتال، مبانی تحول دیجیتال، استراتژی‌ها و پیاده‌سازی تحول دیجیتال، فناوری‌های پیاده‌سازی تحول دیجیتال نظیر زبان‌های برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و دوره‌های آمادگی آزمون بین‌المللی مدیریت پروژه حرفه‌ای برگزار می‌شود.

جزئیات برگزاری جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل

این جشنواره که با اهدافی چون ارتقای سطح دانش، پیدا کردن فرصت‌های شغلی بهتر، دسترسی به محتوای تخصصی، به‌روز و باکیفیت برگزار می‌شود، دوره‌های آموزشی را با شرایط ویژه در نظر گرفته و با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای نیز به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر ارائه خواهد داد.

آکادمی ایرانسل در راستای استراتژی حرکت از تلکو (Telco) به تککو (Techco) و با اهدافی چون ارتقای سواد دیجیتال با هدف تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال قصد دارد با طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی تخصص‌محور و مهارت محور فاصله نیازهای آموزشی و مهارتی میان تحصیلات دانشگاهی و فضای کار را کاهش داده و شرایط ورود افراد با استعداد را به بازار کار فراهم سازد.

آکادمی ایرانسل در این جشنواره زمستانه دوره‌های آموزشی متعددی چون دوره‌های تحول دیجیتال، مبانی تحول دیجیتال، استراتژی‌ها و پیاده‌سازی تحول دیجیتال و فناوری‌های پیاده‌سازی تحول دیجیتال نظیر زبان‌های برنامه‌نویسی (پایتون مقدماتی تا پیشرفته، جاوا اس ای، جاوا اسپرینگ)، هوش مصنوعی (دیتاساینس با پایتون، برنامه نویسی جنگو، یادگیری عمیق با رویکرد بینایی ماشین)، فناوری اطلاعات (مبانی شبکه‌های نرم افزار محور، رایانش ابری، اینترنت اشیا، بلاک چین) و دوره‌های آمادگی آزمون بین‌المللی مدیریت پروژه حرفه‌ای (SMI, PMI-SP, ACP RMP PBA, PfMP, PgMP, PMP, با دریافت گواهینامه معتبر جهانی PMI) را با تخفیف ویژه برگزار خواهد کرد.

علاقه‌مندان با مراجعه به وب‌سایت آکادمی ایرانسل به آدرس irancellacademy.com می‌توانند اطلاعات بیشتری را در خصوص برگزاری دوره‌ها دریافت کنند. ضمن این که علاقه‌مندان با تماس با پشتیبانی آکادمی ایرانسل به شماره ۰۹۳۰۲۰۲۰۲۰۰ می‌توانند از کد تخفیف اختصاصی این جشنواره بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*