طرح فروش هایما 8S

شرایط اولین طرح فروش هایما 8S در بورس – آذر 1401

شرایط اولین طرح فروش هایما 8S در بورس ویژه آذر 1401 اعلام شد. گروه خودروسازی به‌زودی شاسی بلند هایما 8S را در بورس عرضه خواهد کرد.

گروه خودروسازی ایران خودرو قصد دارد از روز سه‌شنبه 29 یا روز چهارشنبه 30 آذر 1401 شاسی بلند هایما 8S که در سایت ایران خودرو خراسان تولید می‌شود را برای اولین بار به بورس کالا عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط اولین طرح فروش هایما 8S در بورس ویژه آذر 1401 را مشاهده می‌کنید.

شرایط اولین طرح فروش هایما 8S در بورس ویژه آذرماه

خبرها حاکی از آن است که گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد هایما 8S را در رنگ‌های مختلف با قیمت پایه 1 میلیارد و 50 میلیون تومان از روز سه‌شنبه 29 یا چهارشنبه 30 آذر 1401 در بورس به‌فروش برساند. ارزیابی کارشناسان بازار خودرو نشان می‌دهد محصول جدید از خانواده هایما به‌دلیل قیمت و رنگ‌های متنوع می‌تواند نسبت به خودروهای هم‌رده فروش مناسبی را تجربه کند.

طرح فروش هایما 8S

شاسی بلند هایما 8S از ظاهری مدرن و به‌روز بهره می‌برد و در نمای جلوی آن شاهد یک طرح کهکشانی با چراغ‌های کاملا تهاجمی هستیم. همچنین در این بخش پروژکتورهایی بزرگ همانند خودروهای کره‌ای به‌چشم می‌خورد. طراحان برای نمای کناری نیز دو خط ویژه را در نظر گرفتند که باعث افزایش جذابیت این خودرو شده است. در نمای عقب نیز چراغ‌های به‌هم متصل همانند ترند روز طراحی خودرو خودنمایی می‌کند.

طرح فروش هایما 8S

هایما 8S به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 192 اسب بخار و گشتاور 293 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. ضمن این که این شاسی بلند جدید بازار ایران به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 7.2 لیتری را به‌همراه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*