ایران خودرو TF21

ایران خودرو TF21 ، جانشین پژو ۲۰۷ با چه قیمتی روانه بازار می‌شود؟

مهرماه سال جاری ایران خودرو TF21 رونمایی شد، ولی قیمت این خودرو مشخص نشده بود. در بازار فعلی برای این هاچ بک چه قیمتی در نظر گرفته خواهد شد؟

شاید بتوان گفت تلاش‌های ایران خودرو در راستای تولید خودروهای جدید و متنوع سازی سبد محصولات به نتیجه رسیده و باید سال جاری و سال آینده شمسی منتظر مشاهده ماشین‌های جدید این شرکت باشیم. یکی از جدیدترین هاچ بک‌های بازار ایران، TF21 است که به احتمال زیاد اوایل سال آینده به تولید انبوه می‌رسد.

قیمت ایران خودرو TF21

ایران خودرو TF21

مهر ماه سال 1401 از خودروی جدید آبی‌پوشان جاده مخصوص با نام تی اف 21 رونمایی به عمل آمد و حالا زمزمه‌های عرضه این خودرو در سال آینده به گوش می‌رسد. گفته شده این هاچ بک برای جانشینی پژو 207 برنامه‌ریزی شده، اما آیا می‌تواند به راستی جایگزینی برای خودروی فرانسوی‌ها باشد؟

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی خودرو جدید ایران خودرو TF21

به گفته عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو، در مراسم رونمایی از TF21 گفته شد که این محصول جانشین پژو 207 است و در سال آینده به تولید انبوه می‌رسد. با توجه به این که ایران خودرو در عرضه محصولاتش با تأخیر همراه است و احتمالا این خودرو سال آینده هم به بازار نرسد، پیش‌بینی می‌شود که با نوسانات قیمت دلار، حدود 350 میلیون تومان تا 400 میلیون قیمت‌گذاری شود.

ایران خودرو TF21

بنا بر ادعای برخی از فعالان صنعت خودرو می‌توان TF21 را به‌عنوان خودرویی کامل و میان‌رده دانست که البته همچنان نامی تجاری برای آن انتخاب نشده است. این هاچ بک جذاب و داخلی در سه تیپ پایه، میانی و لوکس وارد بازار خواهد شد و هر یک از این‌ها با یکدیگر تفاوت‌هایی در تریم داخل، سطح آپشن‌ها و ظاهر دارند.

از جمله امکانات این ماشین می‌توان به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، پایش فشار باد تایرها، راهنمای تعویض دنده، سنسور نور و باران اشاره کرد. علاوه بر این مدل لوکس این خودرو شامل مواردی از قبیل رینگ آلومینیومی 15 اینچی، غربیلک فرمان با پوشش چرمی به‌همراه کلیدهای کنترلی روی فرمان، فرمان برقی، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم ورود بدون کلید می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*