تصاویر و مشخصات گوشی هوشمند اوپو A35 از سازمان TENAA چین فاش شد

مدتی است که شایعاتی از یک گوشی هوشمند جدی با نام اوپو A35 در رسانه های فناوری دست به دستمی گردد ، اما تا کنون هیچ منبع رسمی وجود این گوشی را تایید نکرده بود.حالا سازمان مرکز صدور گواهینامه های تجهیزات مخابراتی کشور چین موسوم به TENAA ، رسما وجود این گوشی را تایید ، و مثل همیشه مشخصات و تصاویر آن را منتشر کرده است.

از اصلی ترین ویژگی های سخت افزاری این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵ اینچ با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل ، پردازنده ی ۸ هسته ای ، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد.

البته افزون بر مشخصات یاد شده، باید عنوان کرد که پردازنده ی این گوشی فرکانس پردازشی ۱.۵ گیگاهرتز دارد و اگر در گوشی خود زیاد بازی می‌کنید یا عکس و ویدئو تماشا می‌کنید، حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی آن با استفاده از یک کارت حافظه microSD تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر، افزایش خواهد یافت.

یکی از عواملی که قاب پشتی را زینت داده، دوربینی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است. در حالی دوربین جلو ۸ مگاپیکسل تعبیه شده و سلفی های با کیفیتی را برای شما به عمل خواهد آورد. اندروید از پیش نصب شده ی این گوشی نیز نسخه ی ۵.۱.۱ است.

دیگر ویژگی جالب توجه این گوشی در طراحی بدنه نهفته است. جایی که  ضخامت تا حدی باریک این گوشی با عدد ۷.۲۵ میلی متر ظاهر می‌شود. طبق آنچه که اعلام شده، وزن این گوشی تنها ۱۳۳ گرم است. از جمله فناوری های ارتباطی مورد استفاده در اوپو A35 می‌توان به وای فای، ۳G ، ۴G LTE و کانکتور میکرو USB اشاره کرد.

هم اکنون که گواهینامه ی TENAA برای گوشی جدید اوپو صادر شده ، می‌توان انتظار داشت در چند روز آینده شاهد رونمایی از این محصول باشیم.طبق عادت همیشگی TENAA، چهار عکس از محصول جدید منتشر کرده که در پایان به همراه شما به تصاویر مربوطه می‌پردازیم.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*