انتشار تصویری از گوشی مقرون به صرفه‌ ال‌جی اوپتیموس Zone 3

از قرار معلوم شرکت مخابرات آمریکایی ورایزن (Verizon) می‌خواهد یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه‌ی دیگر از ال‌جی به نام اوپتیموس زون ۳ ( Optimus Zone 3 ) را عرضه کند. با گجت نیوز همراه باشید تا بیشتر در مورد این گوشی ارزان قیمت بدانید.

همانطور که در ابتدا خواندید ، بر اساس اطلاعات منتشر شده ، اپروتور مخابراتی ورایزن قرار است موبایل اوپتیموس زون ۳ (Optimus Zone 3) را عرضه کند. تصویر منتشر شده یک گوشی که قابلیت ۴G LTE دارد را نشان می‌دهد. همچنین دکمه های راهبردی بر روی نمایشگر به صورت رندر شده‌ی نرم افزاری قرار دارد؛ چیزی که کمتر شاهد آن در گوشی‌هایی در این محدوده از قیمت بوده ایم.

متاسفانه مشخصات اوپتیموس Zone 3 منتشر نشده، هرچند نباید با مدل قبلی خود Optimus Zone 2 که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده بود، تفاوت چندانی داشته باشد. اوپتیموس زون ۲ دارای یک صفحه‌ی لمسی ۳.۵ اینچی به همراه ۳ مگاپیکسل دوربین و تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۰۰ بود. همچنین ۵۱۲ مگابایت رم و یک باتری ۱,۷۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت داشت. چیزی که گمان می‌رود وجود حداقل ۱ گیگابایت رم و صفحه‌ی ۴ اینچی در مدل جدید Optimus Zone 3 است.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همچنین گفتین مقرون به صرفه،
    گفتم مثلا یه گوشی بالارده رو میخواد به قیمت میانرده بده….
    مقرون به صرفه چیه… این پایین رده ست، از پایین رده هم پایین تر.
    یازده دوصفر بگیری، ابرومندانه تره

    • سلام اخوی، یه گوشی پایین رده هم ارزون باشه میشه مقرون به صرفه، مثلا همین ۱۱۰۰ رو سی هزار تومن باشه یاز مقرون به صرفست.
      من مطلب رو دو بار خوندم، هیچ حرفی از قیمت نشد، یعدشم این گوشی ها که قراردادی هستن و معمولا از دم قسط. فک نمیکنم یه شهروند عادی آمریکایی مثه من مشکل دلار ۳.۵ هزارتومنی داشته باشه یا نتونه ماهی تقربیا ده دلار قسط یه گوشی رو بده.

      • یاشار فتحعلی زاده

        سلام. در منبع حرفی از قیمت و مشخصات زده نشده بود.
        وقتی وریزون افساطی گوشی رو بفروشه حتما بازار داره که این کارو می کنه.
        ۱۱۰۰ هم خوب است ..