هواوی D8 احتمالا سال آینده با Kirin 960 و ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد

مدیر بخش موبایل هواوی آقای هی گانگ (He Gang) اخیرا در گزارشی گفته است که این کمپانی قصد دارد گستره‌ی گوشی‌های بالارده را در سال بعد افزایش دهد. یکی از موبایل‌های بالارده ای که گمان می‌رود سال بعد عرضه گردد هواوی D8 است. در ادامه به بررسی اطلاعات منتشر شده از این گوشی خواهیم پرداخت ، با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی هوشمند هواوی دی ۸ ( Huawei D8 ) گمان می‌رفت که در سال ۲۰۱۵ عرضه شود، اما چیزی به پایان سال ۲۰۱۵ نمانده و در صورتی که کمپانی چینی قصد عرضه نمودن این گوشی را داشته باشد، باید منتظر آن در سال جدید میلادی باشیم.

با توجه به گزارشی که دیروز در چین منتشر شد، هواوی D8 دارای نماشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده و در صفحه‌ی این گوشی از محافظ یاقوت کبود استفاده شده است. همچنین هواوی در پرچم‌دار خود از یک چیپست Kirin 960 استفاده کرده و این موبایل ۴ گیگابایت رم خواهد داشت.

این مشخصات تقریبا شبیه به همان چیزی است که گفته می‌شد در سال ۲۰۱۵ گوشی هواوی D8 دارد، البته با یک تفاوت که از تراشه‌ی Kirin 950 استفاده می‌کرد. همچنین گفته شده که هواوی قصد دارد تا به میزان فروش بهتری دست یابد، به همین دلیل گوشی هواوی D8 به قیمت ۷۷۵ دلار عرضه خواهد گشت.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*