فروش اقساطی پیکاپ آمیکو آسنا

فروش اقساطی پیکاپ آمیکو آسنا توربو دنده ای آغاز شد + جزئیات

فروش اقساطی پیکاپ آمیکو آسنا توربو دنده ای آغاز شد. گروه صنعتی آمیکو پیکاپ آسنا توربو دنده ای را به‌شکل اقساطی در آذرماه به بازار عرضه کرد.

گروه صنعتی آمیکو به‌تازگی به‌شکل رسمی از آسنا توربو دنده ای پرده برداشت و آن را بلافاصله به بازار عرضه کرد. این پیکاپ ارتقا پیدا کرده به‌شکل اقساط 4 تا 12 ماهه ویژه آذرماه به بازار عرضه شد. در ادامه جزئیات فروش اقساطی پیکاپ آمیکو آسنا توربو دنده ای را مشاهده می‌کنید:

فروش اقساطی پیکاپ آمیکو آسنا توربو دنده ای

در این طرح آمیکو آسنا توربو دنده ای با قیمت 1 میلیارد و 200 میلیون تومان به‌شکل اقساطی به بازار عرضه شد. همچنین برای مشتریان تسهیلاتی به مبلغ 600 میلیون تومان نیز در نظر گرفته شده که پرداخت این تسهیلات با اقساط 4 تا 12 ماهه خواهد بود. این خودرو با موعد تحویل 45 روز کاری به دست مشتریان می‌رسد. مشتریان برای انجام ثبت سفارش و خرید این خودرو می‌توانند به نمایشگاه حمل و نقل مصلی تهران یا نمایندگی‌های آمیکو مراجعه کنند.

فروش اقساطی پیکاپ آمیکو آسنا

گفتنی است نسخه جدید آسنا دستی همانند آسنا اتوماتیک و پیکاپ مکث کلوت به یک موتور 2.4 لیتری توربو ۴K22 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 218 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته ستی نیز قدرت تولید شده از این پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. نسخه جدید آسنا دنده ای در بخش کابین نیز اکنون از تریم داخلی مشابه مدل اتوماتیک بهره می‌برد و طراحان طراحی کنسول مرکزی، رودی‌ها و داشبورد آن را تغییر داده‌اند.

پیکاپ دو دیفرانسیل آسنا توربو دنده ای از امکاناتی نظیر کنترل پایداری الکتریکی، چراغ روشنایی روز، دوربین عقب، تهویه الکتریکی دستی، قفل دیفرانسیل محور عقب، نمایشگر لمسی، سنسور نور، کروز کنترل، تنظیم برقی وضعیت انتقال قدرت و تریم داخلی چرم مصنوعی بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*