اولین تریلر فیلم باربی

اولین تریلر فیلم باربی منتشر شد؛ 2 بلیط لطفا!

اولین تریلر فیلم لایو اکشن باربی به‌نمایش گذاشته شد. این تیزر Barbie نوید فیلمی پرطرفدار با درخشش مارگو رابی و رایان گاسلینگ را می‌دهد.

شرکت برادران وارنر بالاخره اولین تریلر رسمی از فیلم «باربی» (Barbie) به کارگردانی گرتا ویگ را منتشر کرد. در این تیزر بیشتر از اینکه جزئیات قابل توجهی از داستان آشکار شود، با فضای فانتزی و رنگارنگ این فیلم آشنا می‌شویم. گرتا ویگ به‌خاطر ساخت فیلم‌های جوان‌محور «لیدی برد» و «زنان کوچک» به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. او حالا ساخت باربی را به‌عنوان اولین بلاک باستر خود بر پایه یک IP استودیویی عمده بر عهده گرفته.

اولین تریلر فیلم باربی با حضور رایان گاسلینگ

در ابتدای تیزر فیلم باربی، در منظره‌ای ماقبل تاریخی تعدادی از دخترهای کم‌سن و سال در حال بازی با عروسک‌هایشان به‌چشم می‌خورند تا اینکه باربیِ غول‌پیکر با لبخند ظاهر می‌شود. در آخر، باربی بالای خانه رویایی خود شهر پلاستیکی صورتی‌رنگ روبه‌رویش را تماشا می‌کند و کن هم ظاهراً مشغول خوش‌گذرانی در یک مهمانی با قایق‌های اسباب‌بازی است. ضمناً ایسا رای و سیمو لیو که احتمالاً بازیگر نسخه‌های متفاوتی از باربی و کن خواهند بود، به‌صورت مختصر در این تریلر نمایش داده شده‌اند.

تا به اینجا جزئیات زیادی درباره داستان این فیلم به‌اشتراک گذاشته نشده است، ولی باید گفت که در این اثر سینمایی باربی و کن در دنیای واقعی گیر می‌کنند. باربی با بازی مارگو رابی با چالش‌های یک زن زنده بودن دست و پنجه نرم می‌کند و کن با بازی رایان گاسلینگ هم به‌عنوان دوست پسر به نجات او می‌آید.

لوگوی فیلم باربی با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ

از جمله بقیه بازیگران فیلم Barbie باید به ویل فرل، کیت مک‌کینون، آمریکا فررا، اما مکی، مایکل سرا، کینگزلی بن‌ادیر، شوتی گتوا، نیکولا کوگلن و کانر سوییندلز اشاره کرد. تولید این فیلم اوایل سال جاری میلادی در لندن کلید خورد و در ماه ژوئیه هم به‌پایان رسید. «لاکی‌چپ اینترتینمنت» (LuckyChap Entertainment)، «هی‌دی فیلمز» (Heyday Films) و «متل فیلمز» (Mattel Films) تولیدکنندگان فیلم باربی هستند و جوزی مک نامارا و ینون کرایز تهیه‌کنندگان اجرایی آن به‌حساب می‌آیند. گرتا ویگ ضمن کارگردانی، به‌همراه نوآ بامباک مسئول نویسندگی Barbie بوده است.

فیلم لایو اکشن باربی، یکی از دیدنی‌ترین فیلم‌های 2023 که حتماً باید تماشا کرد، در تاریخ 21 ژوئیه 2023 مصادف با 30 تیر 1402 اکران می‌شود.