شرایط فروش جدید دیگنیتی پرستیژ

شرایط فروش جدید دیگنیتی پرستیژ در دی ماه ۱۴۰۱

شرایط فروش جدید دیگنیتی پرستیژ در دی ماه 1401 اعلام شد. بهمن موتور بیش از 500 دستگاه از شاسی بلند دیگنیتی پرستیژ را از 5 دی 1401 به بورس عرضه می‌کند.

شرکت بهمن موتور در ادامه طرح فروش محصولات خود در بورس قصد دارد از روز 5 دی 1401 حدود 504 دستگاه شاسی بلند دیگنیتی پرستیژ را در بورس کالای ایران به مشتریان عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش جدید دیگنیتی پرستیژ در دی ماه 1401 را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش جدید دیگنیتی پرستیژ – 5 دی 1401

شرکت بهمن موتور در این طرح فروش 504 دستگاه شاسی بلند دیگنیتی پرستیژ را در دو رنگ سفید (با تریم مشکی و قرمز) و مشکی (با تریم مشکی و قرمز) با قیمت پایه 997 میلیون تومان در بورس به مشتریان عرضه می‌کند. در این طرح فروش درصد پیش پرداخت سفارش خرید حدود 50 درصد در نظر گرفته شده و موعد تحویل این خودروها نیز 14 اسفند 1401 خواهد بود.

شرایط فروش جدید دیگنیتی پرستیژ

مشتریان علاوه بر قیمت پایه دیگنیتی پرستیژ باید هزینه‌های 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها نظیر مالیات و عوارض شماره‌گذاری، تولید پلاک، بیمه شخص ثالث و هوشمندسازی کارت خودرو در مجموع به مبلغ 33 میلیون و 983 هزار و 902 تومان را پرداخت کنند.

گفتنی است در این طرح هر کد ملی فقط می‌تواند روی یکی از کدهای عرضه شده ثبت سفارش را انجام داده و به هر کد ملی یک دستگاه ارائه می‌شود. همچنین صدور سند و شماره‌گذاری نیز فقط به‌نام شخص خریداری خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*