نتایج بنچمارک وان پلاس ۱۱

وان پلاس ۱۱ با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد

گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۱ – OnePlus 11 با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام، ۱۶ گیگ رم و اندروید ۱۳ گوگل در بنچمارک گیک‌بنچ عرضه اندام کرد.

وان پلاس خودش را آماده رونمایی از پرچمدار جدیدش، گوشی OnePlus 11 می‌کند. این شرکت از همین حالا شروع به انتشار تیزرهای تبلیغاتی در چین کرده و تأیید کرده که هفتم فوریه ۲۰۲۳ آن را در هند رونمایی خواهد کرد. تاکنون هر اطلاعات مهمی که بخواهید از این محصول وجود دارد. از طراحی گرفته تا مشخصات فنی و امکاناتی که ارائه می‌کند. اکنون وان پلاس ۱۱ در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده تا عملکرد فنی خودش را به رخ بکشد.

نتایج بنچمارک وان پلاس ۱۱

این گوشی با شماره مدل PHB110 در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده که نتایج آن حضور چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در زیر قابش را تأیید می‌کند. تراشه این گوشی از چینش هسته‌های پردازنده ۱+۳+۴ استفاده می‌کند و از حداکثر فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتزی پشتیبانی خواهد کرد. در لیست گیک‌بنچ همچنین به پردازشگر گرافیکی Adreno 740 هم اشاره شده است که همه این‌ها نشانه‌های حضور تراشه جدید شرکت کوالکام در داخل این گوشی است.

نتایج بنچمارک وان پلاس ۱۱

پرچمدار وان پلاس با ۱۶ گیگابایت رم پا به این بنچمارک گذاشته است. هرچند که نسخه‌های ارزان قیمت‌تری با ۸ و ۱۲ گیگ رم هم عرضه خواهد شد. علاوه بر این، به صورت پیش‌‌فرض اندروید ۱۳ گوگل روی این دیوایس نصب است. وان پلاس ۱۱ موفق شده ۱۴۹۳ امتیاز و ۵۱۱۲ امتیاز را از آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench 5 به‌دست بیاورد.

سایر مشخصات فنی پرچمدار وان پلاس

به جز تراشه و ظرفیت رم، اطلاعات دیگری هم از این گوشی فاش شده است. به‌طور مثال می‌توان به حافظه ۲۵۶ گیگابایتی UFS 4.0 و یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +QHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد.

نتایج بنچمارک وان پلاس ۱۱

بیشتر بخوانید:

تمام مشخصات فنی وان پلاس 11 لو رفت؛ منتظر یک قاتل پرچم دار واقعی باشید

سه دوربین در پشت این گوشی جای دارد که شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890، سنسور فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو می‌شود. ظرفیت باتری این گوشی ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با توان ۱۰۰ واتی شارژ می‌شود. اندروید ۱۳ و رابط کاربری سفارشی OxygenOS 13 هم در بخش نرم افزاری آن هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*