ریلز

ریکپ ریلز در اینستاگرام؛ تمام ریلزهای خود را یکجا و خلاصه منتشر کنید!

با استفاده از ویژگی جدید ریکپ ریلز – Recap Reels اینستاگرام، می‌توانید ریلزهای منتخب سال خود را در قالب مجموعه‌ای یکپارچه برای دنبال‌کنندگان منتشر کنید.

اینستاگرام با رونمایی از ویژگی جدید ریکپ (خلاصه‌سازی) ریلز، به سایر برنامه‌های محبوب نظیر اسپاتیفای و BeReal پیوسته که راهی جذاب را برای تماشای محتوای تولید شده به‌صورت یکجا ارائه می‌کنند. این پلتفرم اجتماعی در حال ارائه یک الگوی جدید برای ویژگی ریلز است که به کاربران روشی قابل تنظیم را برای اشتراک‌گذاری حداکثر 14 عکس و ویدیو در سال، برای دنبال‌کننده‌های خود می‌دهد.

برای ایجاد خلاصه‌ای یکپارچه از مجموعه ریلزهای خود، اکنون می‌توانید گزینه “Create your own recap reel” را در قسمت بالای فید خود پیدا کنید. اگر این گزینه هنوز ظاهر نشده است، الگوهای ریلز اینستاگرام خود را بررسی کرده و ویژگی recap reel 2022 را انتخاب کنید. به‌گفته سخنگوی متا، ویژگی ریکپ ریلز ظرف چند هفته آتی برای تمامی مناطق در دسترس قرار می‌گیرد.

ریکپ ریلز اینستاگرام

اینستاگرام سال گذشته یک ویژگی مبتنی بر شخصی‌سازی را برای بررسی سالیانه منتشر کرده بود که به کاربران امکان اشتراگ‌گذاری حداکثر 10 استوری با دنبال‌کننده‌های خود ارائه می‌داد. پس از موفقیت قابلیت “Wrapped” در اسپاتیفای که برای ارائه آهنگ‌های منتخب سال، در قالب یک مجموعه به کاربران منتشر شد، برنامه‌های دیگر مانند BeReal نیز سعی کرده‌اند این ویژگی را به پلتفرم‌های خود اضافه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*