مشخصات فنی و طراحی آنر 80 GT و V8 پرو

سرانجام مشخصات فنی و طراحی گوشی‌های آنر 80 GT و V8 پرو مشخص شد

شرکت Honor رسماً مشخصات فنی و طراحی گوشی‌های آنر 80 GT و آنر V8 پرو را با انتشار پوسترهای تبلیغاتی در شبکه اجتماعی ویبو تأیید کرد.

آنر تأیید کرده است که گوشی آنر ۸۰ جی تی را در تاریخ ۵ دی ماه رونمایی می‌کند که احتمالا یک تبلت جدید را هم در آن رویداد معرفی کند. امروز آنر رونمایی از یک گوشی دیگر به نام آنر وی ۸ پرو را هم تأیید کرده است. گوشی‌ساز چینی همچنین تصاویری از این محصولات را هم در اکانت ویبو خودش منتشر کرده است.

آنر 80 GT، یک گوشی گیمینگ قدرتمند با قیمت رقابتی

آنر 80 GT به عنوان یک گوشی گیمینگ، از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ قدرت می‌گیرد و برای ارائه نرخ رفرش فوق سریع ولی کارآمد، به چیپ مستقل نمایشگر مجهز خواهد بود. بعد از گوشی تاشو آنر مجیک Vs که چندی پیش رونمایی شد، این دومین موبایل Honor است که به یکی از چیپست‌های کمپانی کوالکام مجهز می‌شود.

در تصاویری که از این گوشی منتشر شده، یک نمایشگر مسطح OLED را می‌بینیم که حفره‌ای کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی در بالای آن قرار دارد. بر اساس شایعات، این گوشی قیمت بسیار رقابتی خواهد داشت و همین آن را تبدیل به انتخاب دلپذیری برای خرید یک گوشی گیمینگ قدرتمند و خوش قیمت می‌کند.

اطلاعات زیادی از تبلت آنر در دست نیست، ولی سه پین مدل پوگو را در پشت آن می‌بینیم که این یعنی یک کیبورد کاور می‌تواند به دستگاه وصل شود. پیش از این پشتیبانی از قلم هوشمند هم تأیید شده بود.

چند روز بیشتر تا رونمایی از این گوشی باقی نمانده و انتظار می‌رود در طول این ۶ روز شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی و تصاویر بیشتری از محصولات جدید آنر باشیم. و از آنجا که آنر مجیک وی اس به بازارهای جهانی راه پیدا کرده، ما امیدواریم گوشی جذاب آنر 80 GT هم وارد بازارهای جهانی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*