دوربین آیفون 14 پرو مکس با گلکسی اس 22 اولترا

تماشا کنید: مقایسه تست دوربین آیفون 14 پرو مکس با گلکسی اس 22 اولترا

در این مطلب با یک ویدیو، مقایسه‌ای از تست دوربین اپل آیفون 14 پرو مکس با سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را مشاهده می‌کنید.

آیفون 14 پرو مکس اپل و سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا به عنوان گران‌ترین، قدرتمندترین و جذاب‌ترین گوشی های موجود در بازار محسوب می‌شوند. این دو گوشی رقیب مستقیم یکدیگر به‌حساب می‌آیند و به‌همین دلیل در بخش‌های مختلف با یکدیگر مقایسه می‌شوند. دوربین یکی از مهم‌ترین ملاک‌های مشتریان در هنگام خرید یک گوشی هوشمند است و به همین بهانه قصد داریم در این مطلب، دوربین دو گوشی پرچمدار بازار یعنی iPhone 14 Pro Max و Galaxy S22 Ultra را مقایسه کنیم.

در ویدیوی زیر می‌توانید تست دوربین آیفون 14 پرو مکس و گلکسی اس 22 اولترا را مشاهده کنید:

ویدیوی تست دوربین آیفون 14 پرو مکس با گلکسی اس 22 اولترا

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا دارای دوربین پشتی چهارگانه است که از سنسورهای 108 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال، 10 مگاپیکسلی پریسکوپی تله فوتو با دیافراگم f/4.9 و زوم اپتیکال 10 برابری، 10 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.4 و زوم اپتیکال 3 برابری و 12 مگاپیکسلی اولترا واید یا فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار تشکیل می‌شود. دوربین این گوشی پرچمدار سامسونگ قادر به فیلمبرداری با وضوح 8K است و در جلوی آن نیز دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، فوکوس خودکار و فیلمبرداری 4K قرار دارد.

در نقطه مقابل، گوشی اپل آیفون 14 پرو مکس سه دوربین در قاب پشتی دارد که شامل سنسورهای 48 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال سنسور شیفت، 12 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.8 و زوم اپتیکال 3 برابری و لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار به همراه 12 مگاپیکسلی اولترا واید یا فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار دوال پیکسل می‌شود. این گوشی قادر به فیلمبرداری با وضوح 4K است و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال به همراه سنسور سه بعدی در جلوی گوشی حضور دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*