قیمت خط 912

قیمت خط 912 و روش های مقابله با کلاه برداری هنگام خرید آن

جهت اطلاع از قیمت خط 912 و خرید این خطوط، فقط و فقط باید به مراکز معتبر فعال در این حوزه مراجعه کنید؛ زیرا به دلیل گردش سرمایه زیادی که در این بازار وجود دارد، روش های کلاه برداری در این زمینه نیز افزایش یافته است.

قیمت خط 912 در برخی مواقع به چند صد میلیون یا حتی بیش از یک میلیارد تومان نیز می‌رسد. بنابراین طبیعی است که کلاه بردارانی جهت سوءاستفاده در این بازار حضور پیدا کنند.

این روزها خرید سیم کارت همراه اول 0912 به نوعی سرمایه گذاری تبدیل شده است و مبالغ زیادی برای خرید این سیم کارت‌ها رد و بدل می‌شود. به‌همین دلیل اگر قصد خرید خط 0912 را دارید، باید بسیار مراقب افراد سوءاستفاده‌گر باشید. برای در امان ماندن از این خطر دو روش وجود دارد.

  1. افزایش اطلاعات در مورد نحوه محاسبه قیمت خط 0912 و سایر موارد مربوطه جهت جلوگیری از کلاه برداری هنگام خرید و فروش این خطوط که ممکن است نیاز به صرف مدت زمان زیادی داشته باشد.
  2. خرید یا کسب مشاوره از شرکت‌های معتبر فعال در این حوزه.

ما در این صفحه مهم‌ترین نکاتی که در نحوه محاسبه قیمت سیم کارت 0912 موثر هستند را به‌همراه روش‌های جلوگیری از کلاه برداری در این حوزه بیان می‌کنیم تا شما با استفاده از آن‌ها بدانید برای هر نوع از سیم کارت های 912، حدودا چه مبالغی را باید پرداخت نمایید و اسیر طمع کلاه‌برداران نشوید.

همچنین در انتهای صفحه، معبترترین شرکت را جهت اطلاع از قیمت خط 912 و خرید این نوع خطوط معرفی خواهیم کرد.

روش های جلوگیری از کلاه برداری هنگام خرید سیم کارت 912

اگر نخواهیم بدبین باشیم و نگوییم تمامی ارزان بودن‌ها نشانه کلاه برداری است، باید بگویم اغلب ارزانی‌ها مشکوک هستند و باید بررسی شوند. به‌خصوص هنگام خرید سیم کارت همراه اول 0912.

این نوع سیم کارت‌ها، به‌دلیل محبوبیتی که نزد افراد دارند از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند. خصوصا در سیم کارت های 0912، قیمت خط کد 1 آن‌ها (که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت) در مقایسه با سایر کدها بیشتر است.

بنابراین اگر شما با فروشنده‌ای مواجه شدید که قیمت پیشنهادی آن از قیمت موجود در بازار بسیار ارزان‌تر بود، باید محتاطانه عمل کنید و دلیل ارزان بودن سیم کارت او را متوجه شوید. در ادامه، متداول‌ترین روش‌های کلاه‌برداری که به‌هنگام خرید خط 0912 باید به آن‌ها توجه داشته باشید را بیان خواهیم کرد.

بررسی اطلاعات تماس و مدارک فروشنده

به‌طورکلی فروشنده‌های سیم کارت با پیش شماره 0912، یا شرکت هستند یا شخص. اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 از شخص را دارید، چندان نمی‌توانید از خرید خود و صحت اطلاعات و اعتبار مدارک آن مطمئن شوید. بااین‌ حال بررسی دقیق مدارک قابل ارائه از سمت فروشنده توصیه می‌شود.

اگر می‌خواهید خرید خود را از وب سایت های فروش سیم کارت 912 انجام دهید، بررسی کنید که آیا وب سایت مورد نظر دارای “نماد الکترونیک (اینماد)”، “نشان ملی ثبت” و “مجوز از سمت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی” می‌باشد یا خیر.

اگر وب سایتی دارای نمادها و نشانه‌های ذکر شده در بالا نبود، نمی‌توان به آن اطمینان کرد. شما می‌توانید با بررسی قسمت فوتر وب سایت‌ها (قسمت پایینی سایت که در تمامی صفحات یکسان است) وجود یا عدم وجود این مجوزها را در وب سایت مدنظر مشاهده کنید. همچنین با کلیک روی این نشانه‌ها، می‌توانید از مدت اعتبار آن ها مطلع شوید.

وب سایت‌هایی که دارای این مجوز‌ها هستند، برای اطلاع از قیمت خط 912 و خرید و فروش آن‌ها گزینه‌هایی معتبر و قابل اعتماد می‌باشند.

عدم اطمینان به خطوطی که چندین بار خرید و فروش شده‌اند

بهتر است از خرید خطوطی که در مدت زمان کوتاه، چندین بار تغییر مالکیت داشته‌اند اجتناب کنید. به‌خصوص اگر سیم کارت، به نام کسی که قصد فروش آن را به شما دارد، نباشد.

در این مواقع، احتمال این که صاحب اصلی سیم کارت اصلا از فروش آن به شما اطلاع نداشته باشد زیاد است و ممکن است شما پس از خرید، با ادعای مالکیت صاحبان قبلی روبه‌رو شده و همچنین نتوانید شخصی را که سیم کارت را به شما فروخته است پیدا کنید.

با این حال، اگر باز هم قصد خرید با این شرایط را دارید، توصیه می‌شود حتما قبل از خرید، مدارک شخصی فرد فروشنده را به‌همراه مدارک مالکیت سیم کارت مشاهده کرده و مطابقت دهید. نکته مهم دیگر این است که اگر قیمت خط 0912 مدنظر بسیار پایین بود و مالکیت سیم کارت نیز به نام شخص فروشنده نبود، باید بسیار به آن شک کنید و مراقب باشید.

عدم اطمینان به فروشنده های دارای وکالت

توصیه می‌شود، اگر قیمت سیم کارت 0912 بالا بود، از خرید آن با ارائه وکالتنامه از سوی مالک توسط شخص فروشنده خودداری کنید و اگر مجبور شدید این کار را انجام دهید، انجام فرآیند خرید و فروش فقط در دفاتر امور مشترکین همراه اول صورت بگیرد. همچنین از صحت و اعتبار وکالتنامه ارائه شده مطمئن شوید.

نحوه تعیین قیمت سیم کارت 0912

قیمت سیم کارت 0912 بر اساس موارد مختلفی تعیین می‌شود. برخی از فاکتورها مانند کد خط می‌توانند تاثیر بسیاری روی قیمت خط 0912 داشته باشند (قیمت خط کد 1 از سایر کدها بیشتر است).

منظور از کد سیم کارت چیست؟

کد خط تلفن همراه، به عددی گفته می‌شود که بعد از پیش شماره آن می‌آید. به‌عنوان مثال اگر در شماره همراه بعد از پیش شماره 0912 عدد 1 بیاید، آن سیم کارت کد 1 محسوب شده و همان‌طور که قبلا نیز ذکر شد، قیمت خط کد 1 می‌تواند بسیار بالا باشد.

دلیل این قیمت بالا، این است که خطوط کد 1 اولین شماره‌های ارائه شده در اپراتور همراه اول می‌باشند و از قدمت بالایی برخوردار هستند؛ به همین دلیل بسیاری از افراد داشتن خط کد1 را عاملی جهت افزایش پرستیز کاری خود دانسته و مبالغ زیادی را برای خرید آن‌ها پرداخت می‌کنند.

میزان رند بودن شماره

طبیعی است که رند بودن شماره مزایای زیادی از جمله قابلیت حفظ شدن بالا را دارد که برای مشاغل و فعالیت‌های تجاری بسیار حائز اهمیت هستند. در نتیجه میزان رند بودن، در قیمت خط 912 تاثیر زیادی می‌گذارد.

آیا سیم کارت اعتباری 912 وجود دارد؟

این روزها به‌دلیل افزایش قیمت خط 912، بسیاری از افراد در مورد تفاوت قیمت سیم کارت دائمی همراه اول 0912 سوال می‌پرسند. بهتر است بدانید که خطوط 0912 دارای نوع اعتباری نبوده و تمام سیم کارت های آن دائمی می‌باشند.

برای اطلاع از قیمت خط 912 و خرید آن، معتبرترین شرکت، “ایران همراه” می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت به آدرس iran912.com از قیمت سیم کارت دائمی همراه اول 0912، همچنین قیمت خط کد 1 و سایر کدها مطلع شوید و جهت خرید سیم کارت همراه اول 0912 با خیالی آسوده اقدام نمایید.

Iran912.com با ارائه لیست‌های گوناگون شامل انواع خطوط با پیش شماره 0912، مرجعی کامل، معتبر و معتمد جهت خرید خط 0912 می‌باشد. همچنین این مرکز تمامی نشان‌های لازم جهت اطمینان را که در این مقاله ذکر شدند، دارا می‌باشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*