ردمی K60 Pro

ردمی K60 Pro شیائومی، پادشاه جدید ANTUTU است + مشخصات فنی و تاریخ رونمایی

گوشی ردمی K60 Pro که تا چند روز دیگر روانه بازار می‌شود، پادشاه جدید تست انتوتو است. در ادامه با مشخصات و تاریخ معرفی ردمی کی ۶۰ پرو بیشتر آشنا شوید.

بر اساس اطلاعات جدیدی که از گوشی ردمی K60 Pro منتشر شده است، ظاهرا شیائومی که به‌تازگی نسل جدید پرچمدارانش، سری شیائومی 13 را رونمایی کرده است، قصد دارد با دو گوشی قدرتمند در کلاس پرچمداران حاضر باشد. در این راستا، گوشی Redmi K60 Pro که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز است، به‌تازگی در تست انتوتو حاضر شده و امتیازات آن حاکی از عملکرد فوق‌العاده پردازشی این گوشی هستند. در ادامه این متن با گجت نیوز همراه باشید.

ردمی K60 Pro

ردمی K60 Pro؛ هیولای جدید تست AnTuTu!

بر اساس اطلاعات رسمی که ردمی امروز منتشر کرد، فروش محصولات خانواده K60 از روز سه شنبه همین هفته آغاز خواهد شد. ظاهرا امسال، شیائومی تصمیم دارد بر خلاف سال‌های گذشته، قید عرضه نسخه گیمینگ K60 را بزند. در عوض، نسخه پرو از این گوشی محصولی فوق‌العاده بوده و خود، قادر به رقابت با قدرتمندترین محصولات گیمینگ بازار خواهد بود.

از سوی دیگر، پرچمدار جدید و قدرتمند ردمی همچنین از همان سیستم پردازش تصاویر فوق‌العاده خانواده شیائومی 13 بهره خواهد برد. به این ترتیب، تصاویر ثبت شده توسط حسگر 50 مگاپیکسلی IMX890 این گوشی، توسط هوش مصنوعی به طور مجزا پردازش می‌شوند و در نتیجه، کیفیت تصاویر دوربین این گوشی فوق‌العاده خواهد بود.

ردمی K60 Pro

در کنار همه این ویژگی‌ها، مهم‌ترین نکته در خصوص گوشی پرچمدار ردمی K60 Pro، عملکرد خیره‌کننده چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 به کار رفته در آن است. امتیاز ثبت شده توسط این گوشی در تست انتوتو همان طور که در بالا مشاهده می‌فرمایید، برابر با 1.350.526 است که امتیازی خیره‌کننده به شمار می‌رود.

صفحه نمایش اولد این گوشی رزولوشنی 2K داشته و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در این گوشی هم با نرخ 67 وات شارژ خواهد شد. بعلاوه، پرچمدار جدید ردمی همچنین از رم LPDDR5 و رم UFS 4.0 بهره خواهد برد.

در کنار نسخه پرو، مدل استاندارد Redmi K60 هم دیگر محصول فوق‌العاده شیائومی از این خانواده است که به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز بوده و به اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 مجهز است. این گوشی در چین تحت نام Poco F5 5G روانه بازار شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*