آکادمی همراه اول

آکادمی همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه علم و صنعت حضور پیدا کرد

آکادمی همراه اول با هدف حمایت از نخبگان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع مختلف در نمایشگاه کار دانشگاه علم و صنعت حضور پیدا کرد.

از امروز 3 دی 1401 هشتمین نمایشگاه کار «صدف» فعالیت خود را در دانشگاه علم و صنعت آغاز کرد و برگزاری آن به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت. در همین راستا آکادمی همراه اول با هدف حمایت از نخبگان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع مختلف با حضور در این رویداد به تشریح ششمین دوره کارآموزی خود پرداخت.

برگزاری ششمین دوره کارآموزی آکادمی همراه اول

آکادمی همراه اول در این نمایشگاه برای رشته‌های منابع انسانی، مهندسی کامپیوتر، مدیریت مالی و حسابداری، مهندسی صنایع، مهندسی برق، مدیریت و MBA نیز 90 فرصت شغلی را ارائه کرد. در همین راستا متقاضیان با مراجعه به سایت آکادمی همراه اول می‌توانند از مشخصات عمومی، شغلی و تحصیلی تمامی این موقعیت‌های شغلی (کارآموزی منجر به استخدام) اطلاع پیدا کنند.

علاقه‌مندان از اول تا 5 دی 1401 می‌توانند با مراجعه به سایت آکادمی همراه اول به آدرس https://hamrah.academy/internship در ششمین دوره کارآموزی همراه اول ثبت نام کنند. علاوه بر این که برای علاقه‌مندان، بیش از 90 موقعیت کارآموزی در خانواده همراه اول در نظر گرفته شده، آنها می‌توانند از ویژگی‌هایی چون کسب تجربه در مجموعه‌ای از شرکت‌های بزرگ حوزه ICT، دریافت حقوق و بیمه حین دوره کارآموزی و همچین ارائه گواهی معتبر در پایان دوره بهره‌مند شوند.

برای این‌که کارآموزان از بین متقاضیان انتخاب شوند، پس از انتخاب موقعیت شغلی و ثبت اطلاعات، یک آزمون ارزیابی اولیه انجام خواهد شد. سرانجام پس از بررسی رزومه تخصصی و دعوت به مصاحبه نیز پذیرفته‌شدگان می‌توانند وارد این دوره شوند.

طبق آمارهای پنج‌گانه از برگزاری دوره‌های کارآموزی همراه اول، تاکنون بیش از 35 هزار روزمه به ثبت رسیده و برای بیش از 430 موقعیت کارآموزی نیز بیش از 310 کارآموز به خانواده همراه اول پیوستند.

آکادمی همراه اول در تابستان سال 1399 با هدف تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال، فعالیت خود را آغاز کرد و به‌پشتوانه دانش و توسعه شرکت بزرگ همراه اول سعی دارد با طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و کارآموزی سازمانی به نیازهای آموزشی عمومی و تخصصی پاسخ داده و فاصله مهارتی میان تحصیلات آکادمیک و فضای کار را کاهش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*