سئات ایبیزا

سئات ایبیزا ، هاچ بک اسپانیایی به ایران وارد می‌شود + مشخصات فنی و امکانات

سئات ایبیزا به‌عنوان یک هاچ بک اسپانیایی به زودی وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات این خودرو وارداتی آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است که شرکت معین موتورز فرایند سفارش 1500 دستگاه از هاچ بک اسپانیایی سئات ایبیزا را به‌ثبت رسانده و این خودرو به‌زودی از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد ایران خواهد شد. همچنین طبق شنیده‌ها در شرایطی که اکثر خودروهای وارداتی با مدل 2023 وارد ایران خواهند شد، اما معین موتورز قصد دارد این هاچ بک اسپانیایی را با مدل پایین‌تری به بازار ایران بیاورد تا قیمت آن کمتر از سقف واردات (20 هزار یورو) باشد.

مشخصات سئات ایبیزا

سئات ایبیزا

سئات ایبیزا قرار است در جدیدترین نسل خود به بازار ایران عرضه شود. البته شرکت واردکننده به جای نسخه 2023 قصد دارد مدل‌های سال‌های قبل آن را به ایران بیاورد. این خودرو به یک موتور 1 لیتری 3 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 95 اسب بخار و گشتاور 175 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

سئات ایبیزا

گفتنی است این پیشرانه در نسخه قوی‌تری نیز ارائه شده که می‌تواند قدرتی برابر با 110 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را تولید کند. این هاچ بک در هر دو نسخه ظرف مدت 10 تا 11 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*