گوشی جدید سامسونگ گلکسی A9 امتیاز ۷۳۵۹۲ را در بنچمارک AnTuTu کسب کرد

تقریبا هفته‌ی گذشته بود که خبر پرده‌بردای از گوشی جدید سامسونگ گلکسی ای ۹ ( Samsung Galaxy A9 ) توسط این تولید‌کننده منتشر شد. این میان‌رده‌ی جدید، مجهز به صفحه نمایشی با فن‌آوری Super AMOLED است که به رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل تجهیز شده و در اندازه ی ۶.۰ اینچی در‌آمده است. اسنپدراگون ۶۵۲ که متشکل از هشت هسته ی پردازشی با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز است، به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی قرار گرفته است و ۳ گیگابایت رم در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰ ، باقی مشخصات را شامل می‌شوند.

به تازگی، نتایج بنچمارک AnTuTu گوشی جدید گلکسی A9، امتیاز بالای ۷۳۵۹۲ را نشان می‌دهد که همین موضوع باعث شده جدیدترین گوشی خانواده ی A را قوی‌ترین آن را نیز بنامیم.

با منتشر شدن این نتایج، به نظر می‌رسد که این میان‌رده ی نوپا، قرار است عملکردی داشته باشد که نظیر آن را در پرچمدار سال ۲۰۱۵ سونی یعنی اکسپریا Z5 و همچنین اچ‌تی‌سی وان ام ۹ دیده بودیم. شاید این گفته کمی عجیب به نظر برسد اما با استناد بر اینکه امتیاز بنچمارک این دو گوشی به ترتیب، ۷۶۸۶۲ و ۷۹۹۶۵ بوده است، می‌توان پیش‌بنی کرد گلکسی A9 در مقایسه ها در برابر پرچمدار های کنونی قد علم کند.

رهبر غیر رسمی پنجمارک AnTuTu، در حال حاضر گوشی LeMax Pro ساخت کمپانی LeTV است که  امتیاز شگفت انگیز ۱۳۳۳۵۷ ثبت کرده است. این گوشی در کالبد خود پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ همراه با پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و ۴ گیگابایت رم دارد. اما رتبه‌ی رسمی به هواوی میت ۸ مربوط می‌شود، که در حال حاضر با امتیاز ۹۲۷۴۶ پس از گوشی LeMax Pro رسما برترین امتیاز را در An Tu Tu به ثبت رسانده است. گل سر سبد هواوی به تراشه کایرین ۹۵۰ که تولید انحصاری این شرکت است مجهز شده. تراشه هواوی، پردازنده ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 MP4 و ۴ گیگابایت رم را شامل می‌شود.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*