گلکسی بادز سامسونگ

با گلکسی بادز سامسونگ کارها را آسان‌تر انجام دهید

کاربران با قابلیت‌های متعدد گلکسی بادز سامسونگ می‌توانند کارهای روزمره خود را به‌آسانی انجام دهند. در ادامه با قابلیت‌های ویژه گلکسی بادز 2 و بادز 2 پرو آشنا خواهیم شد.

سامسونگ مدل‌های جدید گلکسی بادزهای خود یعنی گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز 2 پرو را به‌گونه‌ای طراحی کرده که علاوه بر یک دستگاه پخش موسیقی بتوانند با قابلیت‌های هوشمند خود اتصال راحت و هماهنگی را بین سایر دستگاه‌ها به‌وجود آورند. گلکسی بادزهای سامسونگ با قابلیت‌های ویژه خود علاوه بر این‌که صرفه‌جویی در زمان انجام کارها را به‌همراه دارند، باعث افزایش بهره‌وری و رضایت کاربران خواهند شد.

ویژگی‌های سری جدید گلکسی بادز سامسونگ

قابلیت جابجایی خودکار یا Auto Switch

سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو را به‌عنوان جدیدترین عضو خانواده بادز در اواسط تابستان سال 2022 همزمان با نسل چهارم گوشی های تاشوی خود معرفی کرد. گلکسی بادز 2 به فناوری‌ها و قابلیت‌های متعددی نظیر صدای 24 بیتی Hi-Fi، ANC، صدای 360 درجه و طراحی نوآورانه مجهز شده و می‌تواند فراگیرترین صدای بی‌سیم را به گوش کاربران خود برساند.

گلکسی بادز سامسونگ

امکان جابجایی خودکار یا Auto Switch به‌عنوان یکی از قابلیت‌های جدید گلکسی بادزهای سامسونگ محسوب می‌شود که کاربران به‌واسطه این قابلیت می‌توانند هنگام استفاده از گلکسی بادز 2 پرو به‌آسانی میان دستگاه‌های مختلف گلکسی نظیر گوشی، تبلت و لپ‌تاپ جابه‌جا شوند.

برای مثال اگر کاربران در حال مشاهده یک ویدیو در لپ تاپ یا تبلت خود باشند و همزمان یکی از همکارانشان با آنها تماس برقرار کنند، کاربر با زدن دکمه اتصال تماس می‌تواند بدون نیاز به تعویض دستی، گلکسی بادز سامسونگ را فعال کنند. در ادامه نیز با قطع تماس می‌توان به‌شکل خودکار به حالت قبلی یعنی تماشای ویدیو در لپ تاپ برگشت.

کاربران پس از راه‌اندازی اولیه بادز با مراجعه به اپلیکیشن Galaxy Wearable گوشی هوشمند از بخش تنظیمات می‌توانند قابلیت Auto Switch را فعال کنند و از ویژگی‌های کاربردی آن بهره ببرند. سامسونگ برای گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز 2 پرو قابلیت Auto Switch را در نظر گرفته تا کاربران بتوانند کارها را به‌شکل همزمان و سریع‌تر انجام دهند.

ویجت صفحه اصلی

کاربران به‌کمک ویجت‌های صفحه اصلی می‌توانند بدون این‌که قفل گوشی خود را باز کنند، اطلاعات را با سرعت مشاهده کرده و به برنامه‌ها دسترسی پیدا کنند. در همین راستا ویجت‌ها یکی از راه‌های سفارشی‌سازی صفحه نمایش اصلی در گلکسی زد فولد 4 محسوب می‌شوند. از این رو اگر کاربران یکی از مدل‌های سری جدید گلگسی بادز سامسونگ را به گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 4 متصل کنند، می‌توانند از قابلیت‌های ویجت صفحه اصلی بادز در گوشی بهره‌مند شوند.

کاربران با این ویجت ویژه قادرند میزان شارژ ایردبادز خود را کنترل کرده و تنظیمات قابلیت‌های کنترل نویز را از روی صفحه اصلی گوشی خود انجام دهند. کنترل‌های نویز، تنظیماتی مثل حذف نویز فعال یا ANC و حالت صدای محیط (ambient mode) را شامل می‌شود.

سامسونگ قابلیت حذف نویز فعال یا ANC گلکسی بادز جدید خود را به‌میزان چشمگیری ارتقا داده است. به‌واسطه این فناوری اکنون سه میکروفون با نسبت سیگنال به نویز (SNR) بالا می‌توانند صدای محیط را حدودا تا 32 دسی‌بل حذف کنند. همچنین کاربران به حالت صدای محیط (ambient mode) نیز دسترسی خواهند داشت که به‌واسطه آن می‌توان هنگام شنیدن محتوا بدون قطع کردن آن تمام صدای اطراف را بشنوید.

علاوه بر این، با فعال کردن حالت تشخیص صدا (voice detect) نیز می‌توان این هدفون را به‌شکل خودکار بین حالت محیطی و حذف نویز فعال جابه‌جا کرد؛ مثلا در زمان صحبت کردن کاربر، این فناوری صدای کاربر را تشخیص داده و در حالت محیطی قرار خواهد گرفت تا کاربر برای شنیدن صدای اطراف یا صحبت کردن نیازی به خارج کردن هدفون از گوش‌های خود نیازی نداشته باشد. چنین قابلیتی باعث افزایش تمرکز در محیط کاری خواهد شد.

گلکسی واچ

ابزارهای متنوع گلکسی نظیر گوشی های جدید گلکسی سامسونگ، گلکسی بادز 2 و ساعت هوشمند گلکسی واچ می‌توانند بهره‌وری را به‌میزان چشمگیری افزایش دهند. به‌واسطه قابلیت‌های هماهنگ اکوسیستم میان این ابزارها می‌توان تنظیمات و کنترل‌های مربوط را با گلکسی واچ نیز انجام داد.

گلکسی بادز سامسونگ

از این رو کاربران با مراجعه به منوی تنظیمات گلکسی واچ و انتخاب گزینه Bluetooth از بخش Connections می‌توانند فرایند شناسایی و اتصال گلکسی بادز 2 را انجام دهند. با انجام این اتصال امکان جابه‌جایی آسان میان دستگاه‌های مختلف فراهم خواهد شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*