چانگان CS35 پلاس

فروش اولین خودرو وارداتی هفته آینده در بورس؛ چانگان CS35 پلاس توسط سایپا عرضه می‌شود

بر اساس اخبار منتشر شده، فروش اولین خودرو وارداتی طی هفته آینده در بورس کالا رقم خواهد خورد. چانگان CS35 پلاس توسط سایپا وارد بازار خواهد شد.

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه صنعتی سایپا به‌تازگی در نشستی که با بانک تجارت داشته اعلام کرده از هفته آینده اولین خودروی وارداتی خود را وارد بورس کالا خواهد کرد. در این جلسه، تیموری به روند روبه‌رشد سایپا و افزایش دو برابری فروش طی یک سال اخیر اشاره کرد و سهم سیستم بانکی و به‌خصوص بانک تجارت را عمده دانست.

فروش چانگان CS35 پلاس در بورس

فروش اولین خودرو وارداتی هفته آینده در بورس - چانگان cs35 پلاس

به‌گفته مدیرعامل سایپا، در شرایط فعلی بیش از 100 هزار میلیارد تومان فروش و درآمد نصیب این شرکت می‌شود و به‌عنوان اولین شرکت، خودروهای چانگان را در سه مدل عرضه خواهیم کرد. تیموری خاطرنشان کرد از هفته آتی، نخستین محموله خودروهای چانگان از جمله CS35 پلاس وارد تالار شیشه‌ای خواهد شد. وی افزود:

سایپا در شرایط کنونی توانسته واردات خودرو را که به انتظار همگانی تبدیل شده در قالب خودروهای SUV زیر 10 هزار دلار، با قیمت و کیفیت بین‌المللی وارد کند. برنامه سال آینده گروه سایپا، تولید روزانه 2 هزار و 500 دستگاه خودرو از محصولات جاری و 500 دستگاه مونتاژ و واردات به‌صورت CBU است که جمعاً تولید روزانه 3 هزار دستگاه را در دستور کار داریم و با تولید و عرضه این تعداد خودرو، درآمد سایپا به بیش از  200 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

همچنین بخوانید:

معرفی ۳ خودرو چانگان که توسط سایپا به ایران وارد خواهد شد

مشخصات فنی چانگان سی اس 35 پلاس

چانگان cs35 پلاس

زیر کاپوت چانگان CS35 پلاس قرار است دو نوع پیشرانه پرخوران و تنفس طبیعی قرار بگیرد. بنابراین پیشرانه نخست 1.4 لیتری توربوشارژ است و موتور دیگر 1.6 لیتری تنفس طبیعی خواهد بود. به‌نظر می‌رسد سایپا قرار است پیشرانه 1.6 لیتری را برای بازار ایران به بورس کالا بیاورد.

این پیشرانه تنفس طبیعی قادر است حداکثر 128 اسب بخار قدرت تولید کند و با توجه به کیفیت بنزینی که کشورمان دارد، بهترین گزینه به‌شمار می‌رود. نیروی محرکه نیز از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال می‌یابد. این موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپه است و در هر 100 کیلومتر پیمایش 6.7 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

امکانات رفاهی خودرو وارداتی جدید سایپا

فروش اولین خودرو وارداتی هفته آینده در بورس

سایپا همچنان درباره امکانات رفاهی و آپشن‌های کراس اوور تازه‌وارد خود صحبتی نکرده، ولی می‌توان این‌گونه ارزیابی کرد که تجهیزات این خودرو در حد متوسط خواهد بود. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، آینه‌های جانبی برقی با گرم‌کن، نمایشگر لمسی مولتی‌مدیا، صفحه‌آمپر دیجیتال، فرمان برقی با کلیدهای کنترلی و روکش چرم، صندلی‌های چرمی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، چهار کیسه هوا، سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، تهویه مطبوع اتوماتیک، ترمز پارک برقی، سانروف، دوربین 360 درجه و دوربین عقب.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*