خدای جنگ روگناروک

حالت New Game Plus به خدای جنگ روگناروک اضافه خواهد شد

به گفته استودیو سانتا مونیکا، به‌زودی مد New Game Plus به بازی خدای جنگ روگناروک – God of War Ragnarok افزوده خواهد شد و گیمرها می‌توانند بازی را یک بار دیگر با آیتم‌های کسب شده در گیم پلی اولشان تکرار کنند.

خدای جنگ روگناروک بازی بسیار بزرگی است و می‌تواند ساعت‌ها شمار را سرگرم کند. علی‌الخصوص اگر به کسب تروفی‌های پلاتینیوم و اتمام کامل بازی علاقمند باشید می‌توانید مطمئن باشید که چندین و چند ساعت گیم پلی جذاب در انتظارتان خواهد بود. با این وجود، با در نظر گرفتن این که سازندگان بازی تصمیمی برای عرضه محتوای پس از عرضه برای آن ندارند، شاید بد نباشد که بدانید به‌زودی مد جدید New Game Plus به این بازی افزوده خواهد شد.

مد New Game Plus در خدای جنگ روگناروک

روز گذشته استودیو سانتا مونیکای سونی سرانجام اضافه شدن مد New Game Plus که یکی از مورد انتظارترین قابلیت‌های این بازی به شمار می‌رفت را رسما تایید کرد. این مد، بهار سال 2023 به بازی افزوده خواهد شد.

خدای جنگ روگناروک

به این ترتیب، پس از عرضه این آپدیت، در صورتی که بازی را تمام کرده باشید، می‌توانید روی فایل ذخیره شده آن، بازی جدیدی را با تمامی مهارت‌ها، آپگریدها و اسلحه‌هایی که در گیم پلی اول به دست آوردید، آغاز کنید.‌ سانتا مونیکا همچنین اعلام کرده که به‌زودی اطلاعات بیشتری در خصوص مد نیو گیم پلاس خدای جنگ روگناروک را با علاقمندان به اشتراک خواهد گذاشت.

این روند، پیش‌تر هم رخ داده بود و مد New Game Plus به واسطه آپدیتی رایگان، چند ماه پس از عرضه بازی God of War 2018 به این بازی اضافه شده بود. البته آپدیت گاد آف وار 2018 علاوه بر مد New Game Plus، قابلیت‌های شخصی‌سازی جدید و مجموعه اسلحه‌ها و مهمات جدیدی را هم به بازی اضافه کرده بود.

به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که آپدیت بهار 2023 راگناروک نیز چنین شکلی داشته باشد و در آن شاهد افزوده شدن قابلیت‌ها و آیتم‌های جدیدی به بازی باشیم.

بازی God of War Ragnarok چندی پیش برای پلی اسیتشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شد و به‌تازگی از مد Photo Mode نیز بهره‌مند شده است.

در گجت نیوز بخوانید:

بررسی بازی God of War Ragnarok؛ همان شاهکاری که انتظار داشتیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*