اپلیکیشن دوربین گوگل برای گوشی های اندرویدی

آموزش نصب اپلیکیشن دوربین گوگل GCAM 8.7 روی گوشی های اندرویدی

با اپلیکیشن GCAM 8.7 می‌توانید اپلیکیشن دوربین گوگل که روی سری پیکسل ۷ نصب است را در سایر گوشی های اندرویدی تجربه کنید و از امکاناتش لذت ببرید.

غول جستجوی جهان، کمپانی گوگل با عرضه گوشی‌های پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو مسیر متفاوتی را از دیگر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در پیش گرفت. به جای ارائه بهترین سخت‌افزار ممکن و بالاترین عملکرد فنی، این کمپانی تصمیم گرفت تمرکز خودش را روی یکی از برجسته‌ترین ویژگی گوشی‌های موبایل، سیستم دوربین آن‌ها بگذارد. گوگل سال‌هاست که روی بخش دوربین گوشی‌هایش تمرکز کرده و حالا حاصل آن را می‌توانید در نسل جدید گوشی‌های پیکسل ببینید.

بیشتر بخوانید:

دوربین گوگل پیکسل 7 پرو در وبسایت دگزومارک، آیفون 14 پرو را به پایین کشید

گوشی‌های پیکسل شاید از پیشرفته‌ترین سخت افزار دنیای موبایل بهره‌مند نباشند، اما اگر به‌دنبال خرید یک گوشی اندرویدی توانمند برای عکاسی هستید، می‌توانید روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کنید. بیشتر این به‌لطف Google Camera که GCam‌ هم نامیده می‌شود و الگوریتم پشت آن است. اما خبر خوب اینکه شما می‌توانید اپلیکیشن دوربین گوگل را روی دیگر گوشی های اندرویدی نیز نصب کنید. جدیدترین نسخه پورت شده این برنامه، GCAM 8.7 است.

اپلیکیشن دوربین گوگل برای گوشی های اندرویدی

با نصب این اپلیکیشن شما همان امکانات دوربینی که روی گوشی‌های گوگل پیکسل تعبیه شده را در اختیار خواهید داشت. بزرگ‌ترین جادوی گوگل در دوربین گوشی‌هایش، نرم افزار آنهاست. بنابراین شما شانس آن را دارید تا با کیفیت گوشی‌های این کمپانی عکاسی را تجربه کنید!

اپلیکیشن دوربین گوگل برای گوشی های اندرویدی

فرقی نمی‌کند صاحب یکی از گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، موتورولا یا غیره باشید. شما می‌توانید آن کیفیت تصویری که گوشی‌های پیکسل به‌نمایش می‌گذارند را با اپلیکیشن GCAM روی گوشی خودتان داشته باشید. مدهای مختلفی توسط توسعه‌دهندگان از اپلیکیشن GCAM منتشر شده و حالا جدیدترین نسخه آن GCAM 8.7 است که می‌توان آن را روی اکثر گوشی‌های اندرویدی نصب کرد.

اپلیکیشن دوربین گوگل برای گوشی های اندرویدی

این نسخه برای گوشی‌هایی توسعه پیدا کرده که به اندروید ۱۳ مجهز شده‌اند. فهرست گوشی‌هایی که موفق به دریافت این بروزرسانی شده‌اند خیلی طویل نیست؛ آیا شما هم جزو آن‌ها هستید؟ اگر بله، پس ادامه مطلب را دنبال کنید. این اپلیکیشن امکانات جذابی را به برنامه دوربین اضافه می‌کند. به‌طور مثال انیمیشن‌های جدیدی هنگام تغییر حالت از عکاسی به فیلمبرداری دیده می‌شود. یک کنترل لغزنده برای زوم، دکمه Auto Macro و چند قابلیت جذاب دیگر را هم می‌توانید در این برنامه ببینید.

در این اپلیکیشن فاصله ۳ تا ۶ ثانیه‌ای به حالت Night Mode اضافه شده است. علاوه بر این در اینجا یک حالت Cinematic Video Recording Mode و NightVision هم وجود دارد. البته برخی از امکانات انحصاری گوشی‌های پیکسل ۷ مثل قابلیت Magic Eraser و Real Tone‌ و همینطور Cinematic Blur در اینجا ناموجود خواهد بود که البته انتظار می‌رود در آینده آن‌ها هم اضافه شوند!

نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن GCAM 8.7

شما ابتدا باید به این لینک مراجعه کرده و اپلیکیشن GCAM 8.7 را در قالب یک فایل APK دانلود کنید. اگر مرورگر وب گوشی شما اجازه دانلود را نداد، شما باید مجوز نصب برنامه‌ها از منابع مفرقه (Unknown Sources) را به آن بدهید. بعد از دانلود و نصب شدن، وارد اپلیکیشن دوربین گوگل برای گوشی های اندرویدی شوید و از آن لذت ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*