پیکسل 7 پرو

دوربین گوگل پیکسل 7 پرو در وبسایت دگزومارک، آیفون 14 پرو را به پایین کشید

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو موفق شد در آزمون دگزومارک، بالاترین امتیاز دوربین را کسب کند و بالاتر از آیفون 14 پرو، جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

بر اساس نتایج ارائه شده توسط پلتفرم بنچمارک دگزومارک، گوگل پیکسل پرو موفق شد بالاترین امتیاز کلی را در رتبه‌بندی دوربین، در میان تمامی گوشی‌های هوشمند و بالاتر از آیفون 14 پرو به خود اختصاص دهد. این گوشی در سطح جهانی 147 امتیاز کسب کرده که با تعداد امتیازات گوشی آنر مجیک‌ 4 یکسان است.

این بدان معنی است که هر دو گوشی پیکسل 7 پرو و آنر مجیک 4 آلتیمیت رتبه اول این فهرست را به طور مشترک با یکدیگر تقسیم کردند. گفتنی است که پرچم‌دار اپل، آیفون 14 پرو طی ماه گذشته با یک امتیاز کم‌تر در رتبه دوم قرار گرفته بود.

گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل، به قابلیت‌های و مهارت‌های بالای عکاسی معروف هستند. در نسل کنونی، پیکسل 7 پرو در بخش ثبت عکس و ویدیو به ترتیب امتیاز 147 و 143 امتیاز را به دست آورد. طبق اعلام دگزومارک، عملکرد دوربین این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل گذشته خود، یعنی پیکسل 6 پرو، پیشرفت‌های قابل توجهی را نشان می‌دهد.

تست دگزومارک دوربین پیکسل 7 پرو

نسل جدید اکنون دارای تنظیمات جدید نرم‌افزاری است که در بهبود عملکرد زوم و کیفیت ویدیو نقش دارند. این دستگاه هم‌چنین با حفظ کنتراست قوی، بازتولید مناسب رنگ پوست و نوردهی بهتر، موفق به کسب بالاترین امتیاز در بخش «استفاده دوستان و خانواده» از این آزمایش نیز شده است. دوربین پیکسل 7 پرو، تجربه پایداری از تصویربرداری را در تمامی موارد استفاده ارائه کرده است.

دگزومارک هم‌چنین عنوان کرده که پیکسل 7 پرو قابلیت فوکوس خودکار سریع و دقیق را به همراه امکان ردیابی چهره ارائه می‌کند. عملکرد زوم نیز با جزئیات خوب خود، در تمامی فواصل بزرگ‌نمایی بهبود یافته است. البته فارغ از نکات مثبت در عملکرد دوربین پیکسل 7 پرو، چند نکته منفی نیز وجود دارد. برای نمونه، عملکرد ضبط ویدیو در شرایط ضعیف نوری، نوردهی پایینی دارد. هم‌چنین در زوم فاصله نزدیک، جزئیات و نویز تصویر کمی کاهش دارد.

پیکسل 7 پرو دارای مجموعه دوربین‌های سه‌گانه در قاب پشتی است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک لنز تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم 30 برابر است. هم‌چنین در جلوی دستگاه نیز یک دوربین سلفی 11.1 مگاپیکسلی قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*