سریال Game of Thrones

سریال Game of Thrones دیگر محبوب HBO نیست!

جرج مارتین معتقد است که علیرغم موفقیت چشمگیر House of the Dragon، آینده سریال Game of Thrones در شبکه HBO در هاله‌ای از ابهام است!

جرج مارتین، خالق سری گیم آف ترونز، روز گذشته در اظهار نظری عجیب اعلام کرد که حتی سریال Game of Thrones نیز از تغییرات HBO در امان نیست و ممکن است آینده این سریال تحت تاثیر اتفاقات اخیر این رسانه قرار گیرد.

این نویسنده سرشناس در پستی در وبلاگ خود از بی‌توجهی مسئولین شبکه HBO به برخی ایده‌های او در خصوص آینده فرنچایز گیم آف ترونز اشاره کرد و به‌نوعی از کاهش محبوبیت این سریال نزد مسئولین HBO خبر داد!

پس از این که کمپانی وارنر مدیا در ماه آوریل با شبکه دیسکاوری ادغام شد، کنداکتور پخش شبکه HBO Max به دلیل ملاحظات مالی و کاهش هزینه‌ها روز به روز سبک‌تر شد. کنسل شدن سریال‌هایی نظیر Love, Life، Minx و FBoy Island از جمله تبعات اتفاقات اخیر اچ بی او بوده است.

با این وجود کمتر کسی فکر می‌کرد که ماشین پول‌سازی این شبکه، سریال Game of Thrones نیز از این تغییرات متاثر شود! با این حال جرج مارتین در این خصوص نظر دیگری دارد!

علیرغم این که پیش‌درآمد مجموعه گیم آف ترونز، یعنی House of the Dragon رکورد بیشترین بازدیدکننده قسمت پایانی یک مجموعه HBO Max از زمان پخش خود مجموعه گیم آف ترونز تا به امروز را شکست و به‌سادگی چراغ سبز ساخت فصل دوم را هم دریافت کرد، اما مارتین معتقد است که حتی این موفقیت نیز تضمین‌کننده آینده این سریال نخواهد بود.

سریال Game of Thrones

مدیران HBO؛ بی تفاوت به ایده‌های جرج مارتین در خصوص آینده سریال Game of Thrones!

مارتین در وبلاگ خود به این نکته اشاره کرد که برخی ایده‌های او در خصوص دنیای گیم آف ترونز اجرایی شده و در حال پیشرفت هستند؛ در حالی که بعضی دیگر مورد استقبال مسئولین HBO قرار نگرفته‌اند. وی همچنین بی‌توجهی مدیران کنونی HBO به ایده‌های او را به معنای مرگ آن‌ها ندانسته؛ چرا که هریک از این ایده‌ها در زمان مناسب می‌توانند مجددا به کار گرفته شوند.

جرج مارتین البته به طور خاص به پروژه‌های کنسل شده دنیای گیم آف ترونز اشاره‌ای نکرد.

بر اساس اطلاعات موجود، در حال حاضر حداقل شش پروژه مختلف از دنیای گیم آف ترونز در دست توسعه هستند. از جمله آن‌ها می‌توان به مجموعه پیش‌درآمد Tales of Dunak and Egg، یا پروژه 10000 Ships با محوریت پرنسس نیمریا و اسپین آف اختصاصی جان اسنو که احتمالا در آن بار دیگر شاهد بازگشت کیت هرینگتون خواهیم بود، اشاره کرد.

سریال Game of Thrones

مسئولین HBO تا کنون در این خصوص اظهار نظر قطعی نکرده‌اند.

مارتین همچنین در بخشی دیگر از پست خود به ستایش فیلم بانشی‌های اینشرین، سریال The Sandman و فصل دوم سریال نیلوفر سفید پرداخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*