اطلاعات جدیدی از آیفون ۷C با صفحه ای ۴ اینچی لو رفت

مدتی است که شایعه شده اپل در حال کار بر روی یک آیفون ۴ اینچی جدید با نام آیفون ۷ سی (  iPhone 7C ) است.امروز اطلاعات جدیدی از گوشی آیفون ۷C به بیرون درز کرده است. طبق اخبار منتشر شده ، این اسمارت فون از نظر ابعاد مانند آیفون ۵C بوده و در سه رنگ عرضه خواهد شد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

چند روز پیش خبری مبنی بر عرضه شدن آیفون ۷ سی (iPhone 7c) در ماه آپریل منتشر شد. حال اطلاعاتی درز شده که آیفون ۷C از نظر ظاهری و ابعادی مانند آیفون ۵C بوده و کمپانی اپل محصول جدید خود را در سه رنگ عرضه خواهد کرد. همچنین مدل جدید از یک باتری با ظرفیت ۱۶۴۲ میلی‌آمپر بر ساعت استفاده خواهد نمود.

با توجه به گمانه‌زنی‌ های گذشته آیفون ۷C بدنه‌ی فلزی داشته و با یک نمایشگر ۴ اینچی که صفحه‌ی ۲.۵ بعدی منحنی دارد عرضه خواهد شد. همچنین در محصول جدید اپل از چیپست قدرتمند A9 استفاده خواهد شد که قبلا در آیفون ۶S و ۶S Plus به کار رفته و عمل‌کرد بالایی نیز دارد.

بنا به گزارشات، مرحله‌ی آزمایشی تولید آیفون ۷C به اتمام رسیده و قرار است از ماه آینده به تولید انبوه برسد. اگر اخبار ما را دنبال کرده باشید، اپل سفارش ساخت پنل‌های ۴ اینچی برای آیفون ۷C را به AU Optronics داده بود که این خبر توسط آنالیزور چینی به نام Ming-Chi Kuo منتشر شد.

تا زمانی که اپل رسما از گوشی جدید خود رونمایی نکند، این خبر غیر رسمی‌ست. اما وقتی قطعات پازل را کنار هم می‌‌گذاریم، یک گوشی با صفحه‌ی ۴ اینچی نمایان می‌شود که قرار است سال آینده‌ی میلادی عرضه گردد.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*