گلکسی بوک 2 Go

لپ تاپ گلکسی بوک 2 Go سامسونگ با پردازنده کوالکام معرفی شد

سامسونگ از لپ تاپ گلکسی بوک گو 2 – Galaxy Book Go 2 با ضخامت کم، وزن پایین و نسل جدید پردازنده کوالکام رونمایی کرد.

سامسونگ پس از عرضه گلکسی بوک 2 پرو 360، به‌تازگی یک مدل جدید دیگر را از خانواده لپ‌تاپ‌‌های خود به‌نام گلکسی بوک Go 2 معرفی کرد. این دستگاه با پردازنده کوالکام عرضه خواهد شد.

گلکسی بوک Go 2، لپ‌ تاپ جدید سامسونگ نام دارد که علاوه بر ضخامت باریک، وزن سبک و طراحی جمع‌وجور، عملکردی قابل قبول را ارائه می‌دهد. قلپ تپنده این لپ تاپ پردازنده جدید اسنپدراگون 7C نسل 3 است که در مقایسه با نسل دوم که بر روی گلکسی بوک Go قرار دارد، 40 درصد بهبود در عملکرد CPU و 35 درصد افزایش قدرت GPU را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، چیپست جدید کوالکام مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید نظیر اتصال بی‌سیم سریع‌تر با وای‌فای 6E و بلوتوث 5.2 را نیز به‌همراه دارد. این پردازنده هم‌چنین از رم LPDDR4X با فرکانس 3200 مگاهرتز و حافظه SSD NVMe نیز پشتیبانی می‌کند. کوالکام مدعی است که تراشه جدید در زمینه پردازش هوش مصنوعی نیز دستخوش ارتقا شده است. اسنپدراگون 7C نسل 3، توسط شرکت TSMC و بر اساس فناوری 6 نانومتری ساخته شده که باعث مصرف بهینه‌تر انرژی خواهد شد.

اسنپدراگون 7c پلاس نسل 3

درحالی‌که این چیپست از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند، اما گلکسی بوک Go 2 تنها از اتصال وای‌فای استفاده خواهد کرد و نسخه مجهز به فایو جی این لپ تاپ اواخر سال 2023 وارد بازار می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه Galaxy Book Go 2 می‌توان به سوئیچ خودکار گلکسی بادز، لینک به ویندوز، مالتی کنترل، اشتراک‌گذاری سریع، سامسونگ نوتز و صفحه دوم اشاره کرد.

لپ تاپ گلکسی بوک 2 Go دارای یک نمایشگر 14 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ‌دی و لولای 180 درجه است. این دستگاه هم‌چنین از طراحی TKL کیبورد، همراه با ترک‌پد بزرگ و وب‌کم بهره می‌برد. سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد پیکربندی ذخیره‌سازی مانند رم و حافظه داخلی این مدل اطلاعاتی را ارائه نداده است.

وزن گلکسی بوک Go 2 تنها 1.44 کیلوگرم و ضخامت آن 15.5 میلی‌متر است. این لپ تاپ از 20 ژانویه (30 دی) برای خرید در فرانسه از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ در دسترس قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*