ایرانسل هندبال

ایرانسل برای دومین سال از هندبال ایران حمایت می‌کند

اپراتور ایرانسل در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود طی قراردادی با فدراسیون هندبال برای دومین سال متوالی حامی ورزش هندبال ایران شد.

روز دوشنبه 12 دی 1401 مراسم امضای قرارداد همکاری جدید اپراتور ایرانسل و فدراسیون هندبال با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند (مدیرعامل ایرانسل)، دکتر علیرضا پاکدل (رئیس فدراسیون هندبال) و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد. ایرانسل طی این قرارداد برای دومین سال متولی از ورزش هندبال ایران حمایت می‌کند.

حمایت ایرانسل از هندبال ایران

اپراتور ایرانسل بعد از حمایت موفق از ورزش هندبال کشور، طی این قرارداد جدید برای دومین سال متوالی به حامی ورزش هندبال ایران تبدیل شد. در همین راستا اپراتور ایرانسل به‌عنوان حامی انحصاری از تیم‌های ملی و رقابت‌های باشگاهی هندبال کشور در تمام سطوح و تمام رده‌های سنی حمایت خواهد کرد.

ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل در این مراسم به موفقیت‌های قابل توجه ورزش هندبال طی یک سال قبل اشاره کرد و گفت در سال قبل در زمان امضای قرارداد سعی داشتیم به مجموعه هندبال کشور برای رشد و پیشرفت کمک کنیم که خوشبختانه این همکاری دستاوردهای ارزشمندی را طی یک سال قبل، هم در حوزه مردان و هم در حوزه زنان به‌همراه داشت.

عباسی‌آرند در ادامه گفته‌های خود بیان کرد عملکرد درخشان یک سال اخیر فدراسیون و عناوین خوبی که مجموعه هندبال کشور کسب کرده، حاکی از آن است که در کشور ظرفیت‌های مناسبی وجود دارد که با برنامه‌ریزی، مدیریت و حمایت صحیح می‌توان به نتایج خوبی دست پیدا کرد. علاوه بر این‌که توجه به ورزش قهرمانی و مدل‌آوری لازمه توسعه ورزش است، باید توجه به برنامه‌ریزی برای استعدادیابی و پرورش ظرفیت‌های موجود در سراسر کشور نیز در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرعامل ایرانسل در ادامه افزود تولید محتوای آموزشی در خصوص ورزش هندبال و انتشار آن از طریق پلتفرم‌های دیجیتال ایرانسل باید در دستور کار قرار بگیرد تا از این طریق بتوان تعداد زیادی از علاقه‌مندان را با این رشته ورزشی آشنا کرد.

ایرانسل

رئیس فدراسیون هندبال نیز در این مراسم از مدیرعامل ایرانسل و این مجموعه برای حمایت از هندبال در چارچوپ مسئولیت اجتماعی خود در قبال جوانان تشکر کرد و گفت طی یک سال قبل و با شروع حمایت ایرانسل از ورزش هندبال کشور به دستاوردهایی رسیده‌ایم که تاکنون در تاریخ هندبال ایران، این حجم از اتفاقات مثبت و موفقیت در سطوح آسیایی و جهانی سابقه نداشته است.

پاکدل در ادامه با اشاره به این‌که امروز ایرانسل و مجموعه هندبال کشور به یک خانواده تبدیل شده‌اند، گفت از این حمایت خوشحالیم؛ چرا که به‌واسطه آن در شرایط موجود و کمبود بودجه می‌توان در بخش اعزام‌های بین‌المللی و تدارک تیم‌ها، کارهای خوبی را به‌انجام رساند. وی افزود باشگاه‌های مختلف ورزشی پس از کسب موفقیت‌های اخیر از رشته هندبال استقبال کردند و در همین راستا در سال آینده نیز در ورزش هندبال کشور شاهد اتفاق‌های مثبت خواهیم بود.

ایرانسل

از سایر بخش‌های این مراسم می‌توان به رونمایی از لباس جدید تیم ملی هندبال ایران و اهدای افتخاری آن به مدیرعامل ایرانسل اشاره کرد. ضمن این‌که رئیس فدراسیون هندبال نیز لوح تقدیر جامعه هندبال از مدیرعامل ایرانسل را به وی اهدا کرد.

irancell

گفتنی است در تاریخ 14 دی 1401 اپراتور ایرانسل طی قراردادی با فدراسیون هندبال به حامی ورزش هندبال کشور تبدیل شد. تاکنون این رشته ورزشی در کشورمان توانست به افتخارات متعددی چون عنوان نایب قهرمانی آسیا و سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان توسط تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران در شهریورماه 1401 و همچنین راه یافتن تیم ملی نوجوانان دختر ایران به جمع 16 تیم برتر جهان در رقابت‌های قهرمانی جهان در مقدونیه شمالی در مردادماه 1401 دست پیدا کند.

همچنین تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در خردادماه 1401 توانست برای اولین بار در تاریخ این رشته ورزشی به‌عنوان اولین تیم آسیایی هندبال ساحلی در جمع 4 تیم برتر جهان قرار بگیرد. این تیم موفق به کسب اولین مدال جهانی هندبال ایران شد و در جایگاه سوم رقابت‌های جهانی قرار گرفت.

irancell

تیم‌های ملی ایران در فروردین 1401 در رقابت‌های هندبال ساحلی در دو رده بزرگسالان و نوجوانان که به‌میزانی ایران برگزار شد نیز موفق شدند در مقابل حریفان خود به پیروزی برسند و با کسب مدال طلا جواز ورود به مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنند. در تاریخ 3 فروردین 1401 نیز تیم ملی نوجوانان دختر ایران در رقابت‌های آسیایی قهرمان شد و اولین مدال طلای بانوان را برای هندبال ایران کسب کرد.

تیم ملی جوانان دختر ایران در اسفند 1400 نیز موفق شد با حمایت ایرانسل مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا را دریافت کند و راهی مسابقات قهرمانی جهان شود. تیم ملی هندبال مردان ایران هم در بهمن 1400 با حمایت Irancell توانست در رقابت‌های قهرمانی آسیا بدرخشد و به مسابقات قهرمانی هندبال جهان راه پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*