نمایشگر viewfinity s9 سامسونگ

نمایشگر ViewFinity S9 سامسونگ با رزولوشن 5K و ابعاد 27 اینچ معرفی شد

مانیتور 27 اینچی ViewFinity S9 سامسونگ با وضوح 5K، طراحی ارگونومیک و به‌منظور رقابت با نمایشگر استودیو اپل در خلال نمایشگاه CES 2023 معرفی شد.

شرکت سامسونگ طی رویداد CES 2023 از نمایشگر جدید خود به‌نام ViewFinity S9 رونمایی کرده که دارای صفحه‌نمایش 27 اینچی با وضوح 5K است. این مانیتور به‌طور اختصاصی برای کاربری طراحان گرافیک و عکاس‌ها بهینه‌سازی شده و می‌تواند جایگزینی مناسب برای نمایشگر استودیو اپل باشد.

نمایشگر VewFinity S9 دنباله‌ سری S8 محسوب می‌شود که پیش‌تر توسط سامسونگ در ژوئن 2022 عرضه شد. نسل پیشین این مانیتور هم‌چنین با وعده پوشش 98 درصدی طیف رنگی DCI-P3، صفحه‌نمایش مات و طراحی ارگونومیک برای افراد خلاق ارائه شد که البته با وضوح آن به 4K محدود بود.

مانیتور ViewFinity S9 بر پایه مدل S8 ساخته شده و اولین نمایشگر 5K اختصاصی سامسونگ با وضوح 5120 در 2880 است که دقت رنگ بالاتری را به ارمغان می‌آورد. به‌نقل از غول کره‌ای، این نمایشگر با پوشش 99 درصدی طیف رنگی DCI-P3 و میانگین دلتا E کمتر از 2، جزئیات واضح و واقعی را حتی در محیط‌های بصری پیچیده یا ظریف ارائه می‌دهد.

نمایشگر viewfinity اس 9

این نمایشگر هم‌چنین دارای یک موتور کالیبراسیون رنگ داخلی است که طبق اعلام سامسونگ رنگ و روشنایی دقیق صفحه‌نمایش را تضمین می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تعادل رنگ سفید، گاما و رنگ RGB را برای دقت کامل در حین استفاده هم‌زمان با گوشی هوشمند ساخت این شرکت تنظیم کنند. همانند S8، مانیتور ViewFinity S9 نیز از نمایشگر مات بهره‌ می‌برد که قادر به محدودسازی بازتاب نور و تابش‌های شدید برای به حداکثر رساندن تمرکز در حین کار است.

به‌نقل از سامسونگ، کاربران هم‌چنین می‌توانند دوربین‌ها و سایر دستگاه‌ها را از طریق درگاه‌های USB-C و تاندربولت 4 به این مانیتور متصل کنند تا فایل‌های پرحجم ویدیویی با وضوح بالا یا سایر داده‌های بزرگ را از طریق سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی به کامپیوتر خود انتقال دهند. سری ViewFinity S9 هم‌چنین به دوربین 4K SlimFit مجهز شده و از قابلیت کنفرانس ویدیویی اختصاصی از طریق برنامه‌هایی مانند Google Meet که در اسمارت هاب سامسونگ گنجانده شده، پشتیبانی می‌کند.

درحالی‌که نمایشگر S8 در دو نسخه 32 و 27 اینچی عرضه شده بود، اما به‌نظر می‌رسد سری S9 تنها در یک نسخه 27 اینچی روانه بازار خواهد شد. سامسونگ در مورد قیمت و تاریخ عرضه مانیتور جدید خود اطلاعاتی را ارائه نکرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*