یخچال هوشمند سامسونگ

یخچال هوشمند سامسونگ با قابلیت‌های دیوانه کننده به صحنه آمد؛ ساخت لیست خرید و درب اتوماتیک!

یخچال هوشمند 4 درب جدید سامسونگ با نمایشگر 32 اینچی فامیلی هاب پلاس و امکان کنترل موجودی مواد غذایی با استفاده از هوش مصنوعی معرفی شد.

غول فناوری کره‌ای با معرفی نسل جدید لوازم خانگی هوشمند خود نظیر اجاق دیواری و ماشین لباسشویی، پا به رویداد CES 2023 گذاشته است. از جمله این محصولات، یخچال هوشمند سامسونگ از سری 4 درب فلکس نام دارد که اکنون با یک نمایشگر لمسی 32 اینچی فامیلی هاب پلاس به‌روز شده که 50 درصد بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی است.

به‌نقل از سامسونگ، با استفاده از این نمایشگر می‌توان به‌راحتی از چندین برنامه به‌طور هم‌زمان استفاده کرد و کارهای مختلفی را انجام داد. صفحه‌نمایش جدید این یخچال هوشمند دارای یک هاب SmartThings داخلی نیز می‌باشد که برای سازگاری و اتصال به دیگر دستگاه‌های سازگار با آن، بدون نیاز به سخت‌افزار هاب کاربرد دارد.

یخچال هوشمند سامسونگ

همانند مدل‌های قبلی، یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی در داخل یخچال هوشمند سامسونگ قرار گرفته که قادر به تجزیه و تحلیل برچسب‌ها و تصاویر مواد غذایی است تا همواره از موجودی اقلام ضروری خود اطمینان حاصل کنید. سری جدید یخچال هوشمند 4 درب فلکس سامسونگ در نیمه اول سال جاری در کره جنوبی و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

در همین حال، دیگر یخچال جدید ساید بای ساید سامسونگ از سری Bespoke دارای حسگرهای لمسی تعبیه شده در هر درب است تا در زمانی که دستانتان پر است، به سادگی آنها را باز کنید. مانند سری فلکس 4 درب، این یخچال نیز از قابلیت یکپارچه‌سازی SmartThings و مرکز سرو نوشیدنی اختصاصی با دو گزینه برای آب و یخ مجهز شده است. این مدل تا پایان ماه مارس در ایالات متحده عرضه می‌شود.

در نهایت، این شرکت اضافه کرد که اولین گواهینامه سیستم‌های مدیریت انرژی خانه هوشمند Energy Star را برای سیستم SmartThings Energy خود دریافت کرده است. سامسونگ هم‌چنین ادعا کرده که حالت انرژی هوش مصنوعی جدید می‌تواند مصرف برق لوازم خانگی این شرکت را تا 30 درصد کاهش دهد، بدون آنکه تاثیر قابل توجهی برعملکرد داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*