ال جی بریز

گجت بریز ال جی، شما را به خوابی عمیق فرو می‌‎فرستد

شرکت ال جی در خلال رویداد CES 2023 از گجت جدید خود به نام بریز – Breeze با هدف بهبود کیفیت و نظارت بر خواب رونمایی کرد.

شرکت ال جی از یک گجت هوشمند به‌نام Breeze با هدف بهبود کیفیت خواب رونمایی کرده است. بریز که توسط شرکت SleepWave توسعه یافته و از طریق واحد CIC ال جی عرضه شده شامل یک هدفون بی‌سیم و یک برنامه همراه است. این جفت هدفون برای استفاده در هنگام خواب طراحی شده و از فناوری تشخیص امواج مغزی برای پخش صداهای خواب استفاده می‌کند که به‌طور خاص برای فعالیت امواج مغزی کاربرد دارد.

این ویژگی با هدف کمک به افراد برای بهبود کیفیت و راحتی خواب ارائه شده است. جفت هدفون بریز هم‌چنین دارای طراحی ارگونومیک برای تناسب راحت بر روی گوش بوده و از فناوری نانو UV برای حفظ پاکیزگی گجت بهره می‌برد.

گجت ال جی بریز

گجت بریز ال جی علاوه بر پخش طیف وسیعی از صداهای داخلی، از جمله صداهای تنظیم شده با امواج مغزی و صداهای طبیعت قادر به همگام‌سازی با ویدیوهای یوتیوب یا موسیقی است. برنامه همراه این گجت نیز با تحلیل داده‌های خواب کاربر، توصیه‌های شخصی مراقبت از خواب از جمله بهبود روال خواب و برنامه‌های مناسب این حوزه را ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار هم‌چنین می‌تواند گام‌های روزانه کاربر را ردیابی کرده و زمان خواب و بیداری و موقعیت و نحوه خوابیدن را ثبت کند.

به‌لطف نظارت پیوسته بر امواج مغزی در لحظه، گجت بریز ال جی قادر است مرحله هیپنوتیزم (وضعیت هوشیاری کم قبل از به خواب رفتن) و مرحله خواب REM (حرکت سریع چشم) و هم‌چنین خواب سبک و مراحل خواب عمیق را به‌دقت تشخیص دهد. ویژگی مذکور به این گجت اجازه می‌دهد تا توصیه‌های مناسب‌تری برای مراقبت از خواب را بر اساس الگوهای مربوطه و نیازهای خاص کاربر ارائه دهد.

این گجت با استفاده از ترکیب صداهای تنظیم شده با امواج مغزی و توصیه‌های اختصاصی مراقبت از خواب، به کاربران کمک می‌کند تا خواب راحت‌تر و عمیق‌تری را تجربه کنند و با احساس شادابی از خواب بیدار شوند. از طریق امکان ارزیابی و کنترل شرایط خواب در هر لحظه، گجت بریز ماموریت دارد تا به کاربران در به خواب رفتن سریع و بهبود کیفیت آن کمک کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*