فصل سوم سریال ویچر

اطلاعات جدیدی از حضور وایلد هانت در فصل سوم سریال ویچر منتشر شد

تهیه کننده سریال ویچر از حضور وایلد هانت در فصل سوم خبر داد. به این ترتیب، سیری و گرالت با خطرناک‌ترین شکارچیان کل مجموعه The Witcher روبرو خواهند شد.

بر اساس مصاحبه‌ای که تهیه‌کننده سریال ویچر انجام داد، گروه وایلد هانت که علاقمندان سری بازی‌های ویچر، علی‌الخصوص نسخه سوم، به طور کامل با آن‌ها آشنایی دارند، در فصل سوم سریال حضور خواهند داشت. این سوارکاران ترسناک و بی‌رحم، خطرناک‌ترین دشمنان گرالت و ویچرها به شمار رفته و می‌توانند فصل سوم را بسیار جذاب‌تر از فصول قبلی کنند.

حضور وایلد هانت در فصل سوم ویچر؛ ادای دین به رمان و بازی‌های The Witcher

لارن هرش، تهیه‌کننده مجموعه ویچر نتفلیکس مدتی پیش در یک مصاحبه از پایه‌ریزی داستانی مجموعه برای ورود سوارکاران وایلد هانت به داستان سریال خبر داد.

پایه‌ریزی دایلد هانت و تعقیب سیری توسط سوارکاران تاریکی در نیمه فصل دوم سریال انجام شد. جایی که سیری در کابوس‌هایش مدام گروهی را در حال تعقیب خود می‌دید. همچنین در پایان نیز سیری با ملحق شدن به دارک الف‌ها به‌طور دقیق‌تر متوجه حضور آن‌ها در داستان شد.

فصل سوم سریال ویچر

البته در فصل دوم سریال اشاره‌های مختصری به Wild Hunt شده بود. به عنوان مثال زمانی که تریس مری‌گولد سعی در درک جادوی سیری داشت، تصویری از حمله سوارکاران وایلد هانت به سینترا نمایش داده می‌شود. با این حال، تهیه‌کننده مجموعه ویچر بر این نکته تاکید دارد که به دلیل اهمیت وایلد هانت در داستان مجموعه ویچر، سیری سرانجام با سوارکاران برخورد خواهد کرد و وایلد هانت به‌طور جدی به داستان افزوده خواهد شد.

فصل سوم سریال ویچر

تهیه‌کننده سریال همچنین ایده کلی وایلد هانت و نقش آن‌ها در داستان را نیز مورد ستایش قرار داد و نویسنده رمان ویچر، آندری ساپوفسکی را برای نوشتن آن‌ها تحسین کرد. به گفته هرش، گرالت و سیری در ادامه داستان به‌تدریج اطلاعات بیشتری در خصوص وایلد هانت به دست خواهند آورد. با این حال، آن‌چه از هم‌اکنون مشخص است، این است که از فصل سوم سریال ویچر به بعد، وایلد هانت تهدیدی دائمی و جدی برای سیری خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*