تست مقاومت آیفون 14

تست مقاومت آیفون 14 را تماشا کنید

در ادامه با ما همراه باشید تا به‌سراغ تست مقاومت آیفون 14 برویم؛ اولین گوشی نسل جدید خانواده آیفون که تازه‌نفس و قدرتمند به‌نظر می‌رسد. این ویدیو را از دست ندهید.

گوشی های آیفون همیشه جزو محصولات مقاوم حوزه تکنولوژی بوده‌اند؛ البته استثناها به‌قوت خودشان باقی‌اند! از زمان معرفی نسل جدید آیفون‌ها و وعده‌های اپل به‌منظور ایجاد تغییرات گوناگون در خانواده آیفون 14، بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای گجت‌ها و تکنولوژی و همچنین عاشقان سینه‌چاک آیفون، دوست داشتند ببینند نسل جدید این گوشی‌ها با چه تغییرات و ویژگی‌های جدیدی همراه بوده است. اما علاوه بر این موضوع و پس از رونمایی رسمی، بسیاری از افراد مشتاق بودند تست مقاومت آیفون 14 را ببینند و استحکام گوشی‌های جدید اپل را بسنجند.

همچنین مطالعه کنید:

تست مقاومت شیائومی ۱۲ اس اولترا را در این ویدیو تماشا کنید

آیفون 14 از یک نمایشگر 6.1 اینچی بهره می‌برد، تراشه Apple A15 Bionic در کنار 6 گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده و از دو لنز 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک لنز 12 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی برخوردار است. به تمام این موارد، باتری 3279 میلی‌آمپر ساعتی را نیز اضافه کنید. حالا که به‌صورت مختصر به مشخصات این گوشی پرداختیم، بهتر است به‌سراغ اصل مطلب برویم؛ این شما و این هم سنجش مقاومت آیفون 14 با اشیای تیز، انواع کاترها و شعله فندک! در ادامه می‌توانید این ویدیو جالب و جذاب را تماشا کنید.

نظر شما درباره این ویدیو و تست مقاومت آیفون 14 چیست؟ آیا از این گوشی تازه‌نفس انتظارات بیشتری داشتید یا مقاومت آن همان چیزی بود که فکرش را می‌کردید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.