همراه اول

همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اپراتور همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه نوآوری، بومی‌سازی و توسعه فناوری‌های نوین همکاری می‌کنند.

صبح روز سه شنبه 13 دی 1401 تفاهم نامه همکاری مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات طی مراسمی به امضا رسید. در این مراسم که در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، وحید شاه منصوری (رئیس مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول)، سیدمحمد رضوی زاده (رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات) و جمعی از مدیران هر دو سازمان حضور داشتند.

همکاری همراه اول با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

از مفاد این تفاهم‌نامه همکاری می‌توان به تعریف و انجام پروژه مشترک، ارائه خدمات آزمایشگاهی، مدیریت پژوهش و گرنت‌های پژوهشی مرکز تحقیق و توسعه، ارائه خدمات آموزشی، رصد فناوری و برگزاری رویدادهای نوآوری مشترک اشاره کرد.

همچنین مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به واسطه این تفاهم‌نامه نیازمندی‌های فناورانه همراه اول را در راستای استفاده از ظرفیت‌های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی کند و در طرف مقابل نیز پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات علاوه بر این‌که پیشنهاد انجام پروژه در راستای نیازمندی‌های همراه اول را ارائه می‌کند، به تبادل ظرفیت‌های علمی و نخبگانی خود و ارائه خدمات آزمایشی تخصص خواهد پرداخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*