تلویزیون های QD-OLED سامسونگ

نسل جدید تلویزیون های QD-OLED سامسونگ روشن‌ترین تلویزیون‌های OLED جهان می‌شوند

نسل جدید تلویزیون های QD-OLED سامسونگ با یک ادعای بزرگ در راه‌اند. غول کره‌ای می‌گوید آن‌ها «روشن‌ترین تلویزیون‌های OLED جهان» خواهند بود!

سال گذشته تلویزیون های QD-OLED سامسونگ با وعده اینکه آن‌ها «روشن‌تر از دیگر نمایشگرهای OLED» به‌خصوص نسبت به تلویزیون‌های رقیب، یعنی ال جی هستند، در نمایشگاه CES رونمایی شدند. با این حال، آن‌ها فقط کمی روشن‌تر از تلویزیون‌های اولد ال جی بودند. در همین حال روز گذشته سری ۲۰۲۳ تلویزیون‌های OLED ال جی با ۷۰ درصد روشنایی بیشتر رونمایی شدند که سطح اوج روشنایی ۱۸۰۰ نیت را ارائه می‌کنند.

حالا سامسونگ دیسپلی با نسل جدید تلویزیون‌های QD-OLED خودش پا به نمایشگاه CES 2023 گذاشته و مدعی شده که آن‌ها اوج روشنایی ۲۰۰۰ نیت را ارائه می‌کنند. اگر این ادعا درست باشد، یعنی هم از تلویزیون‌های رقیب و هم از تلویزیون‌های Mini-LED بازار روشن‌تر خواهند بود. این به‌لطف پنل جدید QD-OLED سامسونگ دیسپلی که از متریال جدید “HyperEfficient EL” استفاده می‌کند و همینطور سیستم هوش مصنوعی IntelliSense AI سامسونگ به‌دست آمده است. این تلویزیون‌ها مصرف انرژی کارآمدتری دارند و رنگ‌های دقیق‌تری را هم به‌نمایش می‌گذارند.

تلویزیون های QD-OLED سامسونگ

تلویزیون‌های جدید سامسونگ در طیف وسیعی از ابعاد و اندازه‌ها وارد بازار خواهند شد. در حالی که مدل ۲۰۲۲ آن‌ها را در دو نسخه ۵۵ و ۶۵ اینچی می‌توانستید سفارش دهید، مدل ۲۰۲۳ در ابعاد وسیع‌تر ۴۹، ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی قابل سفارش است. سامسونگ فعلاً اطلاعات بیشتری از آن‌ها را ارائه نکرده، اما انتظار داریم سیستم عامل Tizen OS روی آن‌ها نصب باشد و به +HDR10، دستیار مجازی بیکسبی و الکسا و همینطور اپلیکیشن SmartThings مجهز باشند. همچنین قیمت و زمان عرضه این محصولات هم هنوز مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*