سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

سامسونگ گلکسی S23 اولترا با 12 گیگابایت رم به بنچمارک گیگ بنچ رسید

چندی پیش، نسخه‌ای از سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا – Galaxy S23 Ultra با 8 گیگ رم در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده بود. حالا نوبت به نسخه 12 گیگ آن رسیده است.

سامسونگ به علاقه‌مندان گوشی های سری گلکسی اس 23 نوید بهبود عملکرد، مدیریت بهتر حرارت و افزایش ظرفیت حافظه داخلی را داده است. صحت این ادعاهای سامسونگ پس از معرفی رسمی گوشی‌ها در ماه بهمن مشخص خواهد شد؛ ولی فعلا می‌توانیم کارنامه گلکسی S23 اولترا در بنچمارک Geekbench را نگاه کنیم.

این نسخه از پرچمدار آتی سامسونگ با رم 12 گیگ، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و اندروید 13، به‌ترتیب 1495 و 4647 امتیاز در تست‌های تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌دست آورد. نتایج ثبت شده، تقریبا مشابه عملکرد ویوو X90 پرو پلاس و آیکو 11 پرو است که همین چیپست را دارند.

البته ظاهرا کمپانی کره‌ای، از نسخه اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند که سرعت هسته اصلی آن، 3.36 گیگاهرتز است.

در گذشته، نسخه‌های اگزینوس پرچمداران سامسونگ در حد همتایان کوالکامی خود ظاهر نشده بودند و تصویر زیر هم گویای این حقیقت است.

امسال شایعاتی از حذف نسخه اگزینوس شنیده‌ایم. حتی در سال 2022 هم سامسونگ بر شمار نسخه‌های کوالکامی پرچمداران خود افزود؛ ولی مشکل اینجا بود که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، مشکل داغ کردن داشت.

فعلا اما تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در گوشی های دیگر، امیدوارکننده نشان داده و احتمالا می‌تواند رضایت طرفداران سامسونگ را هم جلب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدایی سامسونگ حرف نداره تنها سازنده ای که پا به پا اپل میاد بالا ولی ای کاش طراحی دوربین درست کنه