دسته بازی مفهومی الین ویر Nyx

دسته بازی مفهومی الین ویر Nyx، همان‌چیزی که سال‌هاست گیمرها می‌خواهند!

دسته بازی مفهومی الین ویر – Alienware Nyx به‌قدری جذاب و خوش دست است که گیمرهای PC بی‌صبرانه منتظر جایگزین کردن آن با ماوس و کیبورد خود هستند.

آینده بازی‌ها در حال تغییر است و شاید دسته بازی مفهومی الین ویر Nyx شروع‌کننده آن باشد. سازنده کامپیوترهای گیمینگ مشهور جهان با خودش یک گیم پد مفهومی را به نمایشگاه CES 2023 لاس وگاس آورده است. در یک کلام اگر بخواهیم بگوییم، این دسته بازی می‌تواند آینده بازی روی کامپیوترهای شخصی و حتی کنسول‌های بازی را دستخوش تغییراتی کند.

چرا دسته بازی مفهومی الین ویر Nyx خیلی مهم است؟

دسته بازی مفهومی الین ویر Nyx

اگر می‌خواهید بدانید که چرا الین ویر انقدر روی لوازم جانبی گیمینگ سرمایه‌گذاری می‌کند، وقتی این دسته بازی مفهومی را در دست بگیرید متوجه آن خواهید شد. این دسته‌ای است که می‌توانید از آن برای بازی روی کامپیوترهای دسکتاپی و لپ تاپی مخصوص بازی استفاده کنید. اما بازی کردن عناوین PC روی تلویزیون منزل کار خیلی رایجی نیست. چرا که برخلاف کنسول‌های بازی معمولاً ما کامپیوترهای گیمینگ را داخل اتاق خواب خود می‌گذاریم و فاصله آن با تلویزیون زیاد است.

الین ویر برای حل این مشکل یک سرور گیمینگ خانگی به همراه یک دسته بازی چشم‌نواز را رونمایی کرده است. در یک نگاه این دسته ترکیبی از گیم پدهای مدرن ایکس باکس و پلی استیشن است، اما مجموعه‌ای از قابلیت‌ها را در اختیار دارد که شاید بخواهید در آینده آن را جایگزین دسته بازی اورجینال کنسول خود کنید.

دسته بازی مفهومی الین ویر Nyx

به‌طور مثال یک حسگر اثر انگشت درون لوگو Alienware نهفته است که سیستم از آن برای احراز هویت، دسترسی به بازی‌ها یا پروفایل منحصر به فرد هر گیمر استفاده می‌کند. به جای یک D-Pad در اینجا شاهد حضور Omnipad، یک پد لمسی گرد هستیم که طیف وسیعی از جسچرهای حرکتی و بازخوردهای لمسی را ارائه می‌کند.

در لبه پشتی دستگاه، جایی که استراحتگاه انگشت شست است، یک جفت چرخ پیمایشی به‌کار رفته که از آن‌ها می‌توانید برای انجام کارهای مختلفی مثل باز کردن اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها استفاده کنید. دکمه‌های بامپر هم به شما اجازه می‌دهند خیلی سریع اسلحه‌ها را با هم عوض کنید. همچنین دکمه‌های ماشه روی این گیم پد هم مقاومت متفاوتی را نسبت به نوع اسلحه‌ای که در دست دارید، ارائه می‌کنند که می‌تواند لذت بازی را دو چندان کند.

دسته بازی مفهومی الین ویر Nyx

الین ویر زمان زیادی را صرف تنظیم دقیق بازخوردهای لمسی دسته بازی مفهومی Nyx کرده که از شلیک گلوله گرفته تا ضربان قلب گیمر را به‌بهترین شکل ممکن شبیه‌سازی می‌کند. این دسته قابل شارژ در اصل برای جایگزینی با دسته‌های بازی طراحی نشده، بلکه بیشتر برای کسانی مناسب است که می‌خواهند یک گیم پد را در بازی‌های کامپیوتری جایگزین کیبورد و ماوس خود کنند. با استفاده از ترکیب D-Pad و دکمه‌های شیفت که نقشی مثل دکمه‌های شیفت روی کامپیوتر را دارند، دسته بازی Alienware می‌تواند ۹۵ کار مختلف را انجام دهد. این یعنی دقیقاً می‌تواند جایگزین فوق‌العاده‌ای برای کیبورد گیمینگ شما باشد.

از نورپردازی‌های جذاب و طراحی جنس آینده Nyx که بگذریم، اندازه این گیم پد بسیار خوش دست بوده و کاربر بدون خستگی می‌تواند ساعت‌ها آن را در دست بگیرد. ضمن اینکه نورهای LED روی این دسته همگی قابل تنظیم توسط خود کاربر هستند. ما امیدواریم که سونی و مایکروسافت برای طراحی دسته بازی نسل بعدی کنسول‌های خود از Alienware الگوبرداری کنند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*