گوشی اقتصادی گلکسی F04 سامسونگ

گوشی اقتصادی گلکسی F04 سامسونگ با دوربین دوگانه و باتری بزرگ معرفی شد

گوشی اقتصادی گلکسی F04 سامسونگ با مشخصات فنی رده ابتدایی مثل چیپست Helio P35، دوربین دوگانه، نمایشگر اچ‌دی و قیمت زیر ۱۰۰ دلاری معرفی شد.

سامسونگ امروز در هند از یک گوشی اقتصادی جدید به نام گلکسی F04 رونمایی کرد. این یک گوشی رده ابتدایی با مشخصات فنی رده‌ابتدایی شامل یک نمایشگر اچ دی، باتری بزرگ و دوربین دوگانه است. در ادامه بیشتر با مشخصات فنی و امکانات این محصول آشنا خواهید شد.

مشخصات و امکانات گلکسی F04 سامسونگ

سامسونگ جلوی قاب این دستگاه از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD استفاده کرده که رزولوشن اچ‌دی پلاس برابر با ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و نرخ رفرش استاندارد ۶۰ هرتزی دارد. این دستگاه همچنین نسخه سبک (Go) اندروید ۱۲ و One UI را اجرا می‌کند و به مدت ۲ سال بروزرسانی‌های بزرگ اندروید را دریافت خواهد کرد. این یعنی تا اندروید ۱۴ گوگل برایش منتشر خواهد شد.

در جلوی دستگاه یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد، در حالی که پشت قاب آن دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی حضور دارد که یک فلاش LED آن را همراهی می‌کند.

گوشی اقتصادی گلکسی F04 سامسونگ

قلب تپنده این گوشی، میزبان چیپست رده پایین Helio P35 مدیاتک است که ۴ گیگابایت رم حقیقی و ۴ گیگ رم مجازی آن را همراهی می‌کنند. حافظه داخلی دستگاه هم ۱۲۸ گیگابایتی است. همچنین انرژی گوشی گلکسی اف ۰۴ توسط یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که خود آن با توان ۱۵ واتی شارژ خواهد شد.

گلکسی F04 فاقد هرگونه حسگر اثر انگشت است. البته سامسونگ به کاربران اجازه می‌دهد با تشخیص چهره از طریق دوربین سلفی قفل صفحه را باز کنند. از دیگر امکانات آن هم باید به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث، GPS، پورت USB-C و یک جک هدفون اشاره کرد. از نظر قیمتی این گوشی با حدود ۹۰ دلار عرضه می‌شود و دو رنگ صورتی و سبز دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*