گجت onethird

با گجت OneThird، میوه‌های کال و رسیده را از هم سوا کنید

گجت خلاقانه شرکت OneThird با تشخیص میزان ماندگاری انواع میوه و سبزی‌جات، می‌تواند به‌طور موثر از هدر رفت جهانی مواد غذایی جلوگیری کند.

در حدود 40 درصد از مواد غذایی فاسد شدنی که سالانه در بازار عرضه می‌شوند، در نهایت قبل از رسیدن به آشپزخانه دور ریخته می‌شوند. علاوه بر این، نسل کنونی اسکنرهای محصول نیز تنها می‌توانند آزمایش‌هایی محدود و خاص مانند میزان قند و اسیدیته را به‌جای تشخیص تازگی یا ماندگاری بالقوه ارائه دهند. به‌منظور رفع این مشکل، گجت جالب OneThird در خلال نمایشگاه CES 2023 به میدان آمده تا ضایعات مواد غذایی را به‌طور متوسط تا 25 درصد کاهش دهد.

گجت onethird

مارکو اسنیکرز، مدیرعامل و بنیان‌گذار OneThird گفت:

حجم بالای مواد غذایی که هر سال هدر می‌رود، به‌ویژه در کشورهای ثروتمند دلخراش است. ما سخت در تلاش هستیم تا از طریق ایجاد یک فناوری به مقابله با این چالش دائمی و جهانی که مستقیما بر کمبود مواد غذایی تاثیر می‌گذارد، کمک کنیم. ما موفق به ساخت گجتی شده‌ایم که به‌طور دقیق و عینی، ماندگاری محصولات تازه را پیش‌بینی می‌کند. باتوجه به استقبال گسترده از این ایده، می‌خواهیم به سرعت گجت OneThird را در سطج جهانی عرضه کنیم.

گجت OneThird با استفاده از الگوریتم‌های مناسب برای تفسیر از طریق لیزر مادون قرمز، می‌تواند عمر مفید آووکادو و طیف وسیعی از میوه و سبزیجات دیگر را تعیین کند. این شرکت دو نسخه از سیستم مذکور را برای مصرف‌کننده نهایی و تولیدکنندگان زنجیره تامین تولید خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*