اپل به دنبال حذف نوارهای آنتن از آیفون ۷ و ضد آب سازی آن است

بر اساس گزارشی که به تازگی DigiTimes  منتشر کرده است، کمپانی اپل درحال توسعه‌ی تکنولوژی جدیدی است تا نوارهای آنتن را از روی بدنه آیفون ۷ حذف کرده و فرایند دریافت سیگنال های محیط را به داخل آیفون منتقل کند.هدف اپل از این کار علاوه بر زیبایی و یک‌دستی بیشتر بدنه، بالابردن مقاومت آیفون در برابر نفوذ آب و در واقع ضد آی سازی آن می باشد.

در گزارش جدیدی که DigiTimes منتشر کرده است، اپل با قاطعیت به دنبال این است که آیفون ۷ را به طور کامل ضدآب کند و خیال کاربران را از این بابت آسوده نماید. برای این منظور اپل قصد دارد از یک ترکیب خاص برای ساخت بدنه استفاده نماید و گویا مسئولیت تامین بدنه‌ی آیفون ۷ بر عهده‌ی Catcher Technologies خواهد بود.

این ترکیب جدید علاوه بر اینکه قرار است هزینه‌ی ساخت آیفون را کاهش دهد (آلومینیوم سری ۷۰۰۰ که در ساخت آیفون ۶اس و ۶اس پلاس استفاده شده است، هزینه‌ی تولید را بالا برده است)، باعث پایداری بهتر و یکپارچگی بیشتر قطعات نیز خواهد شد و درکل مقاومت آیفون را بالا خواهد برد. گفته میشود علاوه بر این تغییر مهم، قرار است نوارهای آنتن نیز محو شوند.

این اولین بار نیست که گفته می شود اپل احتمالا آیفون بعدی را ضد آب خواهد ساخت.پیش از این هم خبر های متعددی مبنی بر تلاش اپل برای ضد آب سازی آیفون های جدید منتشر شده بود.به هر حال برای اعلام نظر قطعی در مورد وجود این ویژگی در آیفون ۷ اپل هنوز اندکی زود است و می بایست منتظر انتشار اطلاعات کامل تری در مورد آن باشیم.

نظر شما در مورد ضد آب سازی آیفون های بعدی چیست ؟ آیا این ویژگی را برای گوشی های هوشمند ضروری می دانید ؟

منبع : macrumors

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*