تارا برقی

تارا برقی چه زمانی عرضه می‌شود؟

مدیرعامل تام ایران خودرو با اعلام زمان عرضه تارا برقی ، گفت فرایند طراحی تارا الکتریکی به پایان رسیده و در مرحله صحه‌گذاری قرار داریم.

گروه خودروسازی ایران خودرو از سال قبل پروژه طراحی و تولید تارا برقی را در دستور کار خود قرار داد و در همین راستا به‌تازگی مدیرعامل تام ایران خودرو عنوان کرد تا پایان سال مدل نهایی تارا الکتریکی را تحویل خواهیم داد.

تارا برقی در راه است

مدیرعامل تام ایران خودرو در مورد آخرین وضعیت تولید تارا الکتریکی عنوان کرد کارهای طراحی این خودرو به پایان رسیده و در مرحله صحه‌گذاری قرار داریم. از این رو تا پایان سال مدل نهایی تارا الکتریکی را تحویل می‌دهیم. ضمن این‌که طرح احداث ایستگاه‌های شارژ برق نیز توسط شرکت مپنا در حال انجام است.

گفتنی است برای تارا الکتریکی یک پیشرانه برقی در نظر گرفته شده که می‌تواند قدرتی برابر با 160 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. این خودرو ظرف مدت 9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز 140 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

تارا الکتریکی به باتری 45 کیلوواتی مجهز شده که با یک بار شارژ می‌تواند مسافت حدود 300 کیلومتر را بپیماید. باتری‌های این خودرو با شارژر سریع ظرف مدت 30 دقیقه و با شارژ خانگی ظرف مدت 10 ساعت به‌شکل کامل شارژ می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*