سمعک sennheiser

سمعک‌ های مخفی سنهایزر تمام قابلیت‌های ایرباد را به کم شنوایان هدیه می‌دهند

سمعک های مخفی Conversation Clear Plus شرکت سنهایزر – Sennheiser علاوه بر طراحی شبیه به هدفون‌های بی‌سیم، با ویژگی‌های مشابهی همراه شده است.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) سرانجام چارچوبی را برای دسته جدیدی از سمعک‌ها ایجاد کرده تا تهیه آن بدون نیاز به معاینه، نسخه پزشکی یا نصب توسط متخصص ممکن باشد. هم‌اکنون، شرکت سنهایزر، از تولیدکنندگان مطرح محصولات صوتی، با ارائه سمعک های مخفی Conversation Clear Plus با ظاهری شبیه به ایرباد، به کمک کم‌شنوایان آمده است.

این سمعک ها به‌جای تجربه شنیداری جامع، با تمرکز بر دیالوگ ساخته شده‌اند و به‌نقل از سنهایزر به درک بهتر مکالمات در محیط‌های پرسروصدا کمک می‌کند. این ویژگی از راه‌های مختلفی محقق شده است. قلب تپنده این گجت تراشه Sonova نام دارد که شرکت پشت پرده برخی از نام‌های قدیمی سمعک مانند Phonak و Unitron است. این شرکت حدود 18 ماه پیش بخش تجارت صوتی مصرف‌کننده سنهایزر را خریداری کرد.

سمعک سنهایزر

سمعک Conversation Clear Plus سنهایزر شباهت زیادی با هدفون‌های بی‌سیم واقعی دارد و علاوه بر آن، بسیاری از ویژگی‌های ایربادها از جمله حذف فعال نویز را نیز به همراه دارد. مانند اکثر ایربادهای بی‌سیم، سمعک سنهایزر به گزینه تنظیم میزان کاهش نویز مجهز شده و یک برنامه همراه را برای تنظیم بیش‌تر تجربه شنوایی کاربر ارائه می‌کند.

به‌نقل از این سازنده، سه گزینه اصلی شامل آرامش، ارتباط و جریان برای تنظیم گجت وجود دارند که آخرین مورد نشان‌دهنده تفاوتی عمده میان سمعک های معمولی و این محصول بوده و پخش موسیقی و صدا را امکان‌پذیر خواهد کرد.

سمعک Conversation Clear Plus سنهایزر با هر بار شارژ، عمر باتری 9 ساعته را به ارمغان می‌آورد و از طریق کیس خود تا سه بار اضافی قابل شارژ است. این گجت با قیمت 850 دلار عرضه خواهد شد و از 5 ژانویه برای پیش‌سفارش در دسترس قرار می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*