کامپیوترهای گیمینگ کولر مستر

کامپیوترهای گیمینگ کولر مستر در نمایشگاه CES 2023، شما را شیفته خود می‌کنند

کامپیوترهای گیمینگ کولر مستر – Cooler Master با طراحی‌های عجیب‌وغریبی به شکل یک کفش یا کوسه در نمایشگاه CES 2023 معرفی شدند.

کولر مستر هم با معرفی کامپیوترهای از پیش ساخته شده با مید تاورها و کیس‌های سایز بزرگ، به جمع سازندگان کامپیوترهای شخصی پیوست. نقطه مشترک این کامپیوترها، طراحی عجیب‌و‌غیر آن‌ها است!

کامپیوترهای گیمینگ کولر مستر

استانداردترین کیس کامپیوتر Cooler Master، مدلی به‌نام Cooling X است که سه ماهه دوم امسال عرضه می‌شود. اما از نظر مشخصات فنی، خیلی برتر و جذاب نیست. این دیوایس به پردازنده‌های نسل جدید شرکت AMD شامل مدل‌های Ryzen 9 5950X و Radeon 6800XT مجهز است. ۶۴ گیگابایت حافظه رم DDR4-3200، تا ۴ ترابایت حافظه m.2 SSD و پاور توانمند خود کولر مستر به‌نام V850 SFX Gold را هم یدک می‌کشد. البته احتمالاً سازنده پیش از عرضه، مشخصات فنی این کامپیوتر از پیش ساخته را کمی بروزتر کند!

کامپیوترهای گیمینگ کولر مستر

کولر مستر راهکارهای خنک‌کنندگی بسیار کارآمدی را برای کامپیوتر Cooling X در نظر گرفته است. هم پردازنده مرکزی و هم کارت گرافیک آن از خنک‌کننده مایع بهره می‌برند. مایع خنک‌کننده‌ای که از پنل‌های جانبی با هیت سینک‌های ۲۱ پره عبور می‌کند. مایع از رادیاتور به طرف پنل سمت راست، پمپ، پردازنده، کارت گرافیک، پنل سمت راست و پشت می‌رود و مجدداً بازمی‌گردد.

کیس این کامپیوتر دسکتاپی دارای عناصری از کیس افسانه‌ای Cosmos شرکت کولر مستر است، اما بسیار کوچک‌تر شده و ابعاد ۱۴.۶۳ در ۱۰.۴۷ در ۵.۸۸ اینچی دارد. سازنده همچنین می‌گوید وزن این دستگاه با ۱۷ کیلوگرم، به‌گونه‌ای است که حمل آن کاربران را به دردسر نمی‌اندازد.

کامپیوترهای گیمینگ کولر مستر

اما در سه ماهه دوم امسال، کولر مستر کامپیوترهای بیشتری را راهی بازار خواهد کرد. یکی از آن‌ها AIOX NUC است که از پلتفرم Intel NUC و پردازنده‌های نسل دوازدهمی Intel Core i9  و یک سیستم خنک‌کننده سفارشی ساخت خود این کمپانی بهره می‌برد.

کیس‌های گیمینگ کفش و کوسه Cooler Master

Cooler Master سیستم های نوآورانه و عجیب‌وغریبی به نام Shark X و Sneaker X را هم وارد بازار خواهد کرد که از مادربوردهای ITX، پاور SFX و خنک‌کننده‌های AIO استفاده می‌کنند. مدل اسنیکرز ایکس که شبیه به یک کفش اسنیکرز طراحی شده، از یک رادیاتور ۳۶۰ میلی‌متری در قسمت زیری خودش استفاده می‌کند. مدل شارک ایکس هم با ظاهری شبیه به کوسه یک خنک‌کننده ۱۲۰ میلی‌متری AIO را ارائه می‌کند و به یک آنتن وای فای هم مجهز است.

در اینجا یک مدل دیگر به‌نام Mini X هم وجود دارد که از مادربردهای ITX و پاور SFX استفاده می‌کند، در حالی که از کارت‌های گرافیک Nvidia RTX 40 و AMD 7000 نیز بهره‌مند خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*