گوشی تینک فون

گوشی تجاری لنوو تینک فون معرفی شد؛ امکانات مشترک با لپ تاپ‌های لنوو

لنوو و موتورولا از یک گوشی تجاری به نام تینک فون – ThinkPhone رونمایی کردند. این محصول امکانات مشترک زیادی با لپ تاپ‌های لنوو دارد.

در حالی که لنوو بیشتر تمرکز خودش را روی تولید لپ تاپ‌های تینک پد و تینک بوک گذاشته است، موتورولا امیدوار است که از تجربیات شرکت مادر خودش برای ارائه بهترین قابلیت‌های گوشی‌های لنوو روی محصولات جدید خودش نهایت استفاده را ببرد. حاصل این اتفاق، گوشی تینک فون ساخت لنوو است.

امکانات جالب و هیجان‌انگیز گوشی لنوو تینک فون

موتورولا این محصول را به‌سبک ساده‌ای طراحی کرده است. این گوشی ظاهر خیلی عجیبی ندارد. در پشت قاب آن از طرح فیبر آرامید استفاده شده، در حالی که فریم دور آن از آلومینیوم درجه هواپیما است و نمایشگر آن با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. اما مهم‌تر از آن، موتورولا ادعا می‌کند که برای این گوشی گواهی مقاومت نظامی MIL-STD 810H را هم کسب کرده تا با سقوط از ارتفاع ۱.۲۵ متری هم آسیبی نبیند.

به این‌ها باید گواهی ضد آب و گردوغبار IP68 را هم اشاره کرد که تا عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام میاورد. بنابراین گوشی لنوو تینک فون در هر چیزی که به مقاومت و دوام مربوط می‌شود، برتری دارد.

گوشی تینک فون

موتورولا برای اینکه مطمئن شود گوشی جدیدش از نظر امنیتی در سطح ایده‌آلی قرار دارد، از پلتفرم ThinkShield در آن استفاده کرده که از طیف گسترده‌ای از خدمات تشخیص تهدید و IT بهره می‌برد. اما برای بسیاری از کاربران دریافت بروزرسانی‌های اندرویدی مهم است.

در همین راستا موتورولا می‌گوید حداقل چهار سال آپدیت‌های امنیتی و سه سال بروزرسانی‌های بزرگ اندروید برای گوشی ThinkPhone عرضه می‌شود. محصولی که به‌صورت پیشفرض با اندروید ۱۳ گوگل عرضه می‌شود. شاید این کمی نسبت به آنچه سامسونگ و گوگل روی گوشی‌های سری گلکسی S و پیکسل ارائه می‌کنند کمتر باشد، اما پیشرفت خوبی برای گوشی‌ساز چینی محسوب می‌شود.

قضیه در مورد این گوشی وقتی جالب می‌شود که روش جفت‌سازی گوشی ThinkPad با یکی از لپ تاپ‌های تجاری لنوو را بدانید. لنوو با استفاده از چیزی به نام اتصال Think to Think به شما اجازه می‌دهد گوشی‌تان را با یک لپ تاپ سری تینک‌پد جفت‌سازی کنید، فایل‌ها را به‌صورت بی‌سیم انتقال دهید، نمایشگر گوشی خود را به‌صورت آینه‌ای روی صفحه نوت بوک‌تان بیاندازید و همینطور متن‌ها و تصاویر را کپی و پیست کنید.گوشی تینک فون

اگر هم از آن دسته کاربرانی هستید که کیفیت تماس‌های ویدیویی برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، شما می‌توانید هم از دوربین پشتی و هم دوربین جلو این گوشی به‌عنوان وب‌کم لپ تاپ خود استفاده کنید. امکانات جالب توجه این گوشی به همینجا ختم نمی‌شود. این محصول به‌لطف پلتفرم Ready For موتورولا به‌شما اجازه می دهد یک نمایشگر خارجی، کیبورد و ماوس بی‌سیم را به آن وصل کرده و به‌عنوان یک کامپیوتر دسکتاپی قابل حمل از آن استفاده کنید. این یک ارتباط جذاب بین موتورولا و برند مادرش، لنوو است که پس از مدت‌ها شاهد شکل‌گیری آن هستیم. اگر به‌خاطر داشته باشید، لنوو در سال ۲۰۱۴ برند موتورولا را از گوگل خریداری کرد.

گوشی تینک فونx

یک دیگر از امکانات گوشی لنوو تینک فون، یک دکمه قرمز روی فریم جانبی گوشی است که به‌شما اجازه می‌دهد آن را به‌عنوان دکمه شورتکات برای اجرای اپلیکیشن‌های پرمصرف کند تعریف کنید. شما می‌توانید دو بار روی آن ضربه بزنید تا مثلاً اپلیکیشن دوربین اجرا شده یا وارد پیام‌رسان تلگرام شوید.

مشخصات فنی گوشی ThinkPhone لنوو

از مشخصات فنی گوشی جدید لنوو که در نمایشگاه CES 2023 به‌نمایش درآمده می‌توان به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی OLED، چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و حداکثر حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی گرچه از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند، ولی فاقد اسلات کارت حافظه microSD است.

دوربین جلوی آن یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است، در حالی که روی قاب پشتی آن شاهد حضور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید هستیم. شاید انتظار داشتید که لنوو یک دوربین زوم را هم روی این گوشی پرچمدار قرار می‌داد، اما فراموش نکنید که این یک گوشی تجاری است و صاحبان کسب‌و‌کارها هدف آن هستند.

انرژی گوشی هم توسط یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که خود آن با توان ۶۸ واتی شارژ می‌شود؛ گرچه آداپتور شارژ‌ از داخل جعبه آن حذف شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*