تبلت لنوو تب اکستریم

تبلت لنوو تب اکستریم با صفحه نمایش 14.5 اینچی معرفی شد

تبلت لنوو تب اکستریم – Lenovo Tab Extreme که در نمایشگاه CES 2023 با صفحه نمایش 14.5 اینچی و تراشه دایمنسیتی 9000 مدیاتک رونمایی شد، رقیبی قدرتمند برای گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ به شمار می‌رود.

کمپانی لنوو در خلال نمایشگاه CES 2023 با معرفی تبلت لنوو تب اکستریم، پس از گذشت یک سال رقیب گلکسی تب S8 اولترا را معرفی کرد. این تبلت جدید اندازه‌ای 14.5 داشته و می‌تواند هم نقش یک لپ تاپ و هم نقش یک تبلت بزرگ اندرویدی را ایفا کند.

در ادامه این متن با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی بیشتر مشخصات این تبلت بپردازیم.

تبلت لنوو تب اکستریم؛ رقیبی سرسخت برای گلکسی تب اس 8 اولترا

تبلت لنوو تب اکستریم

صفحه نمایش اولد غول‌پیکر 14.5 اینچی این تبلت اندرویدی رزولوشن 3000 در 1870 پیکسلی داشته و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌کند. بنابراین این دستگاه هم برای تماشای فیلم مناسب است و هم برای اجرای اپلیکیشن‌های روزمره اندرویدی محصولی ایده‌آل به شمار می‌رود.

لنوو همچنین برای ارتقای کاربری این دستگاه، یک کیبورد جداشونده و یک قلم استایلوس را نیز به همراه آن روانه بازار خواهد کرد.

تبلت جدید لنوو البته قدرتمندترین محصول بازار نیست؛ اما با استفاده از تراشه هشت هسته‌ای دایمنسیتی 9000 مدیاتک عملکرد فنی کاملا قابل اتکایی خواهد داشت. علاوه بر این، دوازده گیگ رم، 256 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا و دو درگاه USB-C (یکی 3.2 و دیگری 2.0) از سایر مشخصات این تبلت هستند.

تبلت لنوو تب اکستریم

تبلت لنوو تب اکستریم همچنین می‌تواند از طریق پورت دیسپلی (DisplayPort) به مانیتور وصل شود.

لنوو در تبلت جدیدش از هشت اسپیکر JBL با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس استفاده کرده و چهار میکروفون نیز در این تبلت تعبیه کرده تا کیفیت صدای ورودی و خروجی بی‌نقص آن را تامین کند. علاوه بر این، باتری 12300 میلی آمپر ساعتی این تبلت هم قادر است شارژ لازم برای 12 ساعت تماشای مداوم ویدیو را تامین کند. تبلت غول‌پیکر جدید لنوو همچنین از قابلیت شارژ معکوس هم پشتیبانی می‌کند.

Lenovo Tab Extreme از دو دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و عقب استفاده می‌کند و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت نیز در قسمت پشت آن جای گرفته است.

لنوو همچنین با توسعه اپلیکیشنی اختصاصی برای این تبلت، امکان تصویر کردن صفحه نمایش این گوشی بر روی یک مانیتور خارجی یا استفاده از نمایشگرهای مکمل برای این دستگاه را به‌سادگی فراهم کرده است.

از سوی دیگر، لنوو تب اکستریم به سیستم عامل اندروید 13 مجهز است و کمپانی سازنده قول ارائه سه سال آپدیت سیستم عامل و چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای این دستگاه داده است. این پشتیبانی نرم افزاری البته به قدرتمندی اپل و سامسونگ نیست؛ اما خیال خریداران این تبلت از آینده آن را تا حدی راحت می‌کند.

تبلت لنوو تب اکستریم

در حال حاضر مهم‌ترین سد سر راه موفقیت تبلت لنوو تب اکستریم را باید رقابت نفس‌گیر در بازار تبلت‌های اندرویدی دانست. این تبلت لنوو قرار است در زمان نامشخصی در سال 2023 با قیمت 1200 دلار روانه بازار شود. علیرغم این که Lenovo Tab Extreme در مقایسه با گلکسی تب اس 8 اولترا خرید بهتری به شمار می‌رود، اما این احتمال وجود دارد که تا زمان عرضه آن به بازار، سامسونگ و سایر رقبای اندرویدی محصولات جدیدشان را رونمایی کرده باشند!

به همین جهت باید منتظر ماند و دید عملکرد این تبلت خوش‌ساخت و کارآمد لنوو در بازار چگونه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*