کامپیوتر All In One لنوو یوگا aio 9i

کامپیوتر All In One لنوو یوگا AIO 9i با نمایشگر 4K و قیمت 1800 دلار معرفی شد

لنوو طی رویداد CES 2023 از کامپیوتر جدید All In One یوگا AIO 9i با طراحی مدرن، نمایشگر 31.5 اینچی 4K و پردازنده نسل سیزدهم اینتل رونمایی کرد.

یوگا AIO 9i، کامپیوتر All In One جدید لنوو نام دارد که از طراحی جدیدتری نسبت به نمونه‌های رایج برخوردار است. این رایانه همه‌کاره به نمایشگر 31.5 اینچی 4K مجهز شده که حاشیه‌هایی بسیار کمی دارد و به دستگاه ظاهری تمام صفحه را می‌بخشد. لنوو AIO 9i دارای یک پایه جذاب مسی با طرح خمیده است که در بخش زیرین آن، سخت‌افزار دستگاه به‌طور تقریبا مخفی قرار گرفته است.

به‌نقل از لنوو، کامپیوتر All In One یوگا AIO 9i این شرکت با تمرکز بر طراحی مدرن ساخته شده و از قطعات لپ‌تاپ استفاده می‌کند. خریداران این دستگاه می‌توانند از بین پردازنده‌های Core i7-13700H یا Core i9-13900H یکی را انتخاب کنند. این مدل از یک GPU نسل جدید انویدیا Geforce استفاده خواهد کرد که هنوز سری دقیق آن مشخص نیست. کامپیوتر لنوو هم‌چنین از رم 32 گیگابایت و حداکثر 1 ترابایت حافظه PCIe پشتیبانی می‌کند.

کامپیوتر All In One لنوو یوگا aio 9i

در بخش اتصالات، لنوو AIO 9i در نسخه پایه از دو پورت USB-A 3.2، یک پورت USB 4، یک پورت USB-C 3.2 و یک پورت HDMI 2.1 برای خروجی و یک جک میکروفون/هدفون بهره می‌برد. مدل پایه هم‌چنین دارای یک شارژر بی‌سیم داخلی است، بنابراین اگر می‌خواهید گوشی خود را شارژ کنید، نیازی به استفاده از پورت‌های دیگر نخواهید داشت.

کامپیوتر All In One جدید لنوو هم‌چنین به توییترهای دوگانه 2 واتی و ووفرهای 5 واتی ساخت هارمن کاردن در داخل شاسی مجهز شده است. این دستگاه ارگونومی مناسبی دارد و به‌لطف طراحی پایه، امکان تغییر زاویه و چرخش نمایشگر نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*