کتابخوان الکترونیکی لنوو

کتاب خوان هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2023، کیندل را به چالش می‌کشد

کتاب خوان هوشمند Smart Paper لنوو با قلم مخصوص و طیف وسیعی از حالت‌های یادداشت‌برداری، ضبط صدا، ترجمه متن و میکروفون‌های دوگانه معرفی شد.

لنوو طی رویداد CES 2023، علاوه بر معرفی لپ‌تاپ‌ها و دیگر گجت‌های جدید خود، از یک کتاب خوان هوشمند نیز رونمایی کرد. این دستگاه به نمایشگر 10.3 اینچی ضدتابش نور مجهز است. کتاب خوان الکترونیکی سبک وزن این شرکت با 50 گیگابایت فضای داخلی ارائه خواهد شد که برای ذخیره 50 هزار صفحه کافی است.

کتاب خوان هوشمند لنوو دارای یک قلم بدون باتری است که در کیس مخصوص قرار می‌گیرد. این قلم با تاخیر ناچیز 23 میلی‌ثانیه قابل استفاده بوده و طیف وسیعی از تنظیمات مختلف، بیش از 4 هزار سطح حساس به فشار و ویژگی تشخیص شیب را ارائه می‌دهد. کتاب خوان الکترونیکی لنوو هم‌چنین دارای ده‌ها الگوی دفترچه یادداشت است که از جمله آنها می‌توان به لوح خالی، کاغذ خط‌دار و دست‌نوشته موسیقی اشاره کرد.

کتاب خوان هوشمند لنوو

این دستگاه به‌لطف میکروفون‌های دوگانه، گزینه‌ای مناسب برای ضبط یادداشت‌های صوتی است. از این طریق، به‌راحتی می‌توانید هنگام ضبط جلسه یا سخنرانی، یادداشت‌برداری کنید. هم‌چنین آنها قابل همگام‌سازی هستند و امکان خواندن و شنیدن متن به‌طور هم‌زمان وجود دارد.

کتاب خوان هوشمند لنوو قادر به تبدیل دست‌خط شما به متن است و می‌توانید از جستجوی کلمات کلیدی برای یافتن آنچه در نظر دارید، استفاده کنید. هم‌چنین امکان حذف یادداشت‌ها و سازماندهی مجدد آنها نیز در کنار قرار دادن هر یک در پوشه‌های مخصوص فراهم شده است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید به میلیون‌ها کتاب الکترونیکی دسترسی داشته باشید و کتاب‌ها و مقاله‌های ذخیره شده‌ را مورد جستجو قرار دهید.

به‌لطف اپلیکیشن Smart Paper لنوو و رایانه ویندوزی، می‌توانید به داده‌های کتاب خوان خود دسترسی داشته باشید. این برنامه هم‌چنین قادر به ترجمه متن و صداهای ضبط شده به زبان‌های مختلف است. به‌نظر می‌رسد کتاب خوان الکترونیکی Smart Paper لنوو، به‌منظور رقابت با کیندل اسکرایب ساخته شده که البته 60 دلار گران‌تر از رقیب خود، یعنی با قیمت 400 دلاری در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*