یخچال ال جی MoodUP

یخچال MoodUP ال جی در نمایشگاه CES 2023، بیشتر شبیه به یک دستگاه DJ است!

ال جی از یخچال هوشمند جدید MoodUP با طراحی متمایز، نورپردازی جذاب و قابل تنظیم LED و بلندگوی بلوتوث طی رویداد CES 2023 رونمایی کرد.

شرکت ال جی طی رویداد CES 2023 با یک یخچال مبتکرانه به‌نام MoodUP با به میدان گذاشته که طراحی آن کاملا از دیگر نمونه‌های موجود متمایز است. یخچال مودآپ که در حوزه لوازم خانگی هوشمند بسیار پیشگام ظاهر شده، دارای درب‌هایی با نورپردازی LED است که با فشار یک دکمه از طریق برنامه اختصاصی ThinQ ال ج تغییر رنگ می‌دهند.

کاربران از این طریق می‌توانند از میان 1800 ترکیب رنگ مختلف، 22 گزینه برای پنل‌های پایین و هم‌چنین تم‌های پیش‌فرض، رنگ‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. ایده اصلی از پیاده‌سازی این طراحی، ایجاد روحیات مختلف در فضای آشپزخانه به‌منظور تغییر و القای حس پویایی است. یخچال MoodUP ال جی بدون شک آینه‌ای تمام‌نما از ظهور نسل جدید فناوری لوازم خانگی محسوب می‌شود.

یخچال جدید ال جی که طی ماه سپتامبر سال گذشته در خلال رویداد IFA برلین نیز رونمایی شد، تنها به ارائه جلوه‌های بصری ختم نمی‌شود. این دستگاه به یک بلندگوی بلوتوث داخلی مجهز شده که به کاربران اجازه می‌دهد تلفن هوشمند یا تبلت خود را به یخچال متصل کرده و موسیقی یا پادکست مورد علاقه خود را از طریق الکسا یا ابزارهای گوگل پخش کنند.

یخچال مودآپ

یخچال MoodUP هم‌چنین از طریق اتصال وای‌فای، امکان تغییر رنگ LED پنل‌های درب را با پخش موسیقی فراهم می‌گند. از جمله مزایای سرگرم‌کننده مودآپ می‌توان به اعلان‌های بصری مانند چراغ‌های چشمک‌زن اشاره کرد که در صورت باز ماندن درب یخچال در نیمه‌شب یا نزدیک شدن به آن در تاریکی، روشن می‌شوند. کاربران هم‌چنین می‌توانند با خاموش کردن عناصر رنگی یخچال، از نمای کلاسیک و لوکس خاکستری/سفید آن لذت ببرند.

با ارائه مودآپ، ال جی بدون نادیده گرفتن ویژگی‌های مهم یک یخچال ایده‌آل، بر فناوری مبتکرانه و ظاهر متمایز تاکید دارد. این یخچال از چهار درب فرانسوی با فضای 21 فوت مکعب برخوردار است. به‌لطف فناوری مدیریت انرژی InstaView Door-in-Door کاربران می‌توانند بدون باز کردن درب و خروج هوای سرد، با دوبار ضربه فضای داخل را مشاهده کنند. یخچال جدید ال جی در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل 2023 وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*